اخبار داغ

عضو شورای پنجم تبریز؛

از بطن شورایی سیاسی شهرداری متخصص و فراجناحی بیرون آمد/ تمام 13 نفر در کنار شهردار منتخب هستند

از بطن شورایی سیاسی شهرداری متخصص و فراجناحی بیرون آمد/ تمام 13 نفر در کنار شهردار منتخب هستند
بابایی‌‌اقدم گفت: اینکه در شورایی سیاسی، فردی متخصص، متعهد و فراجناحی به‌‌عنوان شهردار انتخاب می‌‌شود، جای خشنودی دارد و باید به آینده امیدوار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون بابایی‌‌اقدم در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با تشکر از اعضاء شورای شهر تبریز جهت انتخاب ایرج شهین‌‌باهر به عنوان شهردار، ابراز داشت: اینکه از بطن شورایی سیاسی فردی متخصص و فراجناحی شهردار در می‌‌آید، نوید روزهای خوبی را می‌‌دهد و همین انتخاب جای امید و قدردانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: کم و بیش در روند انتخاب شهردار تبریز نگرانی‌‌هایی وجود داشت و خوشبختانه اتفاقات ناگواری رخ نداد، هر دو گزینه‌‌ی نهایی یعنی آقایان سلیمان‌‌پور و شهین‌‌باهر توانمند بودند.

,

این عضو شورای پنجم تبریز در تشریح علت حمایت خود از شهین‌‌باهر، اظهار کرد: این کاندیدا برنامه‌‌هایش را به خوبی ارائه کرد و رزومه‌‌ی قابل توجهی داشت، از شورای چهارم نیز او را می‌‌شناختیم و به تخصصی که در حوزه عمرانی و شهرسازی دارد آگاه بودیم.

,

وی خاطرنشان ساخت: شهین‌‌باهر سیاست‌‌های کلی شورا را پیش خواهد برد و با 13 عضو شورا کار خواهد کرد، اینطور نیست که تنها 7 نفری که به او رأی داده‌‌اند حامی‌‌اش باشند، تمام اعضاء در کنار شهردار منتخب هستند.

,

بابایی‌‌اقدم با بیان اینکه درصدد احیاء مرکز پژوهش‌‌های شورا و پیشبرد کارها به صورت کارشناسی هستیم، تصریح کرد: مردم و نمایندگان آن‌‌ها از شهردار منتخب مطالباتی در حوزه بهبود وضعیت شهری دارند و انتظار این است آقای شهین‌‌باهر در  خدمت به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکند.

,

وی با تشکر از رسانه‌‌ها در پوشش اخبار و نقد مباحث، از مردم به خاطر تعلل رخ داده عذرخواهی کرد و با اشاره به محبوبیت شهین‌‌باهر خواستار حمایت عموم مردم و جامعه مهندسی از او شد.

,

این عضو شورا با اشاره به قطعیت انتخاب شهین باهر به عنوان شهردار تبریز، پیش‌‌بینی کرد بعد از اتمام مراحل قانونی و صدور حکم توسط وزارت کشور، شهین‌‌باهر در عمارت شهرداری تبریز حاضر شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه