اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار:

مدافعین حرم پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند/ ایران با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس شکست ناپذیر است

مدافعین حرم پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند/ ایران با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس شکست ناپذیر است
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: مدافعین حرم با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس در حال صدور ارزش ها به تمام جهان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار امین مظلوم در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در سبزوار با بیان اینکه مدافعین حرم که امروز از مرزهای اسلام در حال دفاع هستند پرورش یافته مکتب و فرهنگ دفاع مقدس هستند اظهار داشت: با نگاهی به زندگی شهدای مدافع حرم نظیر شهید حججی درمی یابیم که این افراد در جایی رشد کرده اند که از ابتدا با این فرهنگ مأنوس بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به چرایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و علت حفظ این فرهنگ عنوان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نه تنها صحنه های ایثار، ایمان و توکل به خدا را در تاریخ ماندگار کردند، بلکه این فرهنگ را به عنوان سرمشقی برای آیندگان به یادگار گذاشتند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با بیان اینکه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی با این امید که با استفاده از جنگ نرم جوانان ایران را از ارزش های اسلامی دور کنند دست به کار شدند ابراز داشت: در این فضای وهم آلود جوانانی در کشور با نام مدافعین حرم ظهور کردند که با استفاده از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس پیام انقلاب و اسلام را این بار به کل جهان صادر می کنند.

,

 

,

مظلوم همچنین به این نکته مهم اشاره کرد که هرکجا کشور به فرهنگ دفاع مقدس رجوع کرد برکاتی نصیبش شده و هرکجا از این فرهنگ غفلت کرده دچار ضرر و زیان شده است.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا برای تسلط بر جهان در پی تسلط بر خاورمیانه است تشریح کرد: از هفت سال گذشته آمریکا و اسرائیل برای طرح ریزی خاورمیانه جدید دست به اقدامات اساسی زدند و اعلام کردند که درد زایمان خاورمیانه جدید شروع شده که این زایمان با قدرت نفوذ ایران، حاصلی جز مولود مرده در پی نخواهد داشت.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان به سرکردگی آمریکا تمرکز خود را در قبال جنگ و مقابله با ایران از دست داده اند تصریح کرد: از جمله نشانه های این عدم تمرکز التماس های نتانیاهو به پوتین برای جلوگیری از قدرت نفوذ ایران بود که جوابی جز عدم توانایی روسیه در خصوص جلوگیری قدرت ایران دریافت نکرد.

,

 

,

مظلوم همچنین به اقدام دشمن در خصوص نحوه به شهادت رساندن شهید حججی و پخش گسترده تصاویر آن برای ایجاد رعب در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: این اقدام نیز نمونه ای دیگر برای اثبات عدم تمرکز آنها بود چرا که این کار سبب تقویت اراده رزمندگان اسلام برای انتقام و افزایش قدرت نفوذ شد.

,

 

,

وی با اشاره به حرف های اخیر ترامپ در سازمان ملل بیان کرد: این صحبت ها نشان از کلافگی آمریکا از قدرت ایران است چرا که ترامپ به مردمش بازگرداندن ابرقدرتی آمریکا را وعده کرده بود وحال هرکجا قدم می گذارد زیر سایه قدرت ایران قرار می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه