اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد:

تنها دلیل دشمنی آمریکایی ها، اصل نظام و انقلاب اسلامی است/ جواب هرگونه یاوه گویی را محکم خواهیم داد

تنها دلیل دشمنی آمریکایی ها، اصل نظام و انقلاب اسلامی است/ جواب هرگونه یاوه گویی را محکم خواهیم داد
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان به حربه جدید آمریکاییها برای اختلاف و فتنه در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها امروز آل سعود را تحریک کرده اند ، اما ما به آنها می گوییم شما عددی در برابر اراده قوی این ملت نیستید وجواب هرگونه یاوه گویی را محکم خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در جمع دانش آموزان مدرسه اقبال لاهوری یاسوج با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام پر حزن و اندوه محرم و تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و گرامی داشت 36هزار دانش آموز شهید دفاع مقدس گفت:آینده نظام جمهوری اسلامی ایران که امروز خون بهای هزاران شهید است را باید نسل جوان و شاداب کنونی بسازد و در راستای این رسالت مهم روشنگری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر،,

وی گفت: بدون شک تحقق چنین رویکردی تنها با جان فشانی، ایثار و تقویت گنجینه دانش محقق خواهد گشت.

,

انصاری با تأکید بر اینکه نسل کنونی انقلاب باید از آرمانهای نظام پاسداری و حراست کند، بیان داشت: تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در آن زمانی که این انقلاب به دست معمار کبیر انقلاب بنا نهاده شد، کشور عزیزمان ایران، ژاندارم استکبار و به خصوص آمریکا در منطقه بود و آمریکایی ها برای اینکه بتواند بر روی این مردم حکمفرانی بکنند نام و چراغ اسلام را از بین می برند و اسلام آمریکایی را استوار کرده بودند.

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به ترویج  اسلام آمریکایی در برخی از کشورهای اسلامی نیز اشاره داشت و گفت: امروز کشورهایی هستند که سردمداران آنها حلقه به گوش این شیطان بزرگ هستند و علیه ایران اسلامی در منطقه تلاش می کنند.

,

انصاری به دشمنی دیرینه آمریکایی ها و به خصوص استکبار با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز بحث انرژی هسته ای، حقوق بشر و موشک های بالستیک از طرف آمریکایی ها بهانه است و تنها دلیل دشمنی آمریکاییها با این نظام اصل نظام  و انقلاب اسلامی است.

,

وی به آغاز کننده جنگ تحمیلی در سال 58توسط رژیم بعث و سردرمدار آن صدام خائن اشاره کرد و گفت:آغاز کننده جنگ در آن موقع، همین آمریکای یها بودند که در بحث قرار داد الجزایر، عراق را وارد جنگ با ایران کردند.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح استان به کمک بیش از 40کشور دنیا با حزب بعث عراق برای تهاجم علیه ایران اسلامی در بحبوحه  اویل انقلاب و مشکلات داخلی کشور اشاره کرد و گفت: در همان زمان بسیاری از فرماندهان عالی رتبه نظامی که دست نشانده های پهلوی بودند از کشور گریخته بودند و شیرازه اصلی نهادهای نظامی از هم پاشیده شده بود که حضور شهیدان بزرگی چون صیاد شیرازیها، فلاحیها این خلاء را پر کرد و توانستیم بر این مشکل بحمدالله فایق شویم.

,

انصاری با تأکید بر اینکه ما آغاز کننده جنگ نبودیم و صدام خائن اولین گلوله توپ را به سمت خاک ایران شلیک کرد، گفت: ما جنگ را شروع نکردیم و متأسفانه در آن زمان رئیس جمهوری خائن به نام بنی صدر در این کشور رئیس جمهور شده بود که دل بسته غرب بود. بنی صدر دست نشانده تزویر و نیرنگ بود که با توانمندسازی این مرز و بوم به دست جوانانش مخالفت می کرد.

,

وی با ذکر خاطره ای از شهید سردار سوداگر در مورد اختلاف شدید بنی صدر خائن با نیروهای پاسدار در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت:خاطره ای از شهید سردار سوداگر نقل شده که این شهید در مورد نقش بنی صدر خائن در بحبوحه جنگ می گوید؛ در آن زمان  بنی صدر در جمع  برخی از ارتشی ها در کنار رودخانه کرخه ایستاده بود و برخی از این فرماندهان به این خائن(بنی صدر) می گفتند که در جوار رودخانه کرخه عراقی حضور دارند، این شهید در پاسخ بنی صدر می گوید؛ من الان سوار بر موتور به سمت ساحل کرخه پیشروی می کنم تا متوجه شوید که در اینجا عراقی وجود ندارد و به شما گراء اشتباه میدهند و آنجا بود که به عینه موضوع را نشان دادیم، ولی بنی صدر در جواب گفته بود مگر شما پاسدارها باز هم می خواهید دخالت کنید!. این داستان درس عبرتی بود که نشان دهد ما هم دشمن خارجی داریم و هم دشمن داخلی.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح استان یکی از نشانه ها پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله را حضور مردم و سازماندهی آنها توسط سپاه پاسداران دانست و افزود:سپاه پاسداران با روحیه جهادی و انقلابی و با دستور معمار کبیر انقلاب همه نیروهای مردمی را سازماندهی کرد و این مردم بودند که این جنگ را به سرانجام رساندند.

,

انصاری به حضور داوطلبانه و جهادی همه اقشار از پیر و جوان و هر گرایشی برای دفاع از وطن در جنگ اشاره کرد و گفت: ما در همین استان شهید 11 ساله ای به نام شهید علی پور در منطقه سیلاب و کلوار بویراحمد داریم که داوطلبانه وارد این میدان می شود تا از مرزها و آرمانهای ما دفاع کند که اینها نشان دهنده روحیه جهادی و مردمی مردان این سرزمین برای مقابله با دشمن متجاوز گر بوده و است.

,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خون بهای شهدای بزرگی است که می توان حضور بیش از 500 هزار دانش آموز در جنگ 8 ساله را از اصلی ترین مفاهیم این دفاع مقدس دانست که نثار 36 هزار دانش آموز در این برهه حساس انقلاب نشانه های از این مدعا است.

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان تفکر عاشورایی را عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دانست و بیان کرد:مگر غیر این است که امام راحل فرمودند به من رهبر نگویید، بلکه رهبر ما آن دانش آموز 12 ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و به زیر تانک می رود و جان خود را فدا می کند تا به خاک کشور و ناموسش تعرض نشود.

,

انصاری با بیان اینکه معلمان سخت کوش ما در آن زمان در دو سنگر تعلیم می دادند، بیان داشت: در آن زمان بخش عظیمی از معلمین در جنگ بودند و در پشت جبهه مدارسی به نام رزمندگان اسلام راه می انداختند و همزمان با رزم، درسنگرهم تعلیم می دادند.

,

وی با بیان اینکه این افتخاری برای جامعه عظیم تعلیم و تربیت است،گفت: دانش آموزان و معلمانی که دلشان برای این نظام می تپد وضعیت این نظام در زمان فعلی و قبل از انقلاب قیاس کنند و بگویند در زمان طاغوت کدام کشورها بر این مملکت حکومت می کردند؟

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان با تأکید بر اینکه اگر امروز در اوج افتخار و اقتداریم همه به لازمه داشتن این نظام الهی است، گفت: بعضی که امروز دم از صلح با آمریکایی ها می زنند، مگر آن روزها را از یاد برده اند، مگر تحقیرها، فلاکت ها و کاپیتولاسیون های زمان پهلوی و ظلم های آن زمان را از یاد برده اند؟

,

انصاری با تأکید بر اینکه امروز وظیفه نخبگان است که این موضوعات مهم را برای جامعه تبیین کنند، گفت:امروز باید وضعیت نظام ایران اسلامی را با نظام طاغوت قیاس و آن را برای جامعه تبیین کرد.

,

وی به قطعنامه های سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ در دوران دفاع اشاره کرد و گفت: در آن زمان سازمان ملل هفت قطعنامه تایید کرد، اما امام راحل قبول نکرد و فرمودند تا وقتی که نام عراق بعنوان متجاوز بر روی این قطعنامه نیاید ما این قطعنامه ها را نخواهیم پذیرفت.

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان تصریح کرد: وقتی سازمان ملل نام عراق و صدام را بر روی قطعنامه ها بعنوان متجاوز آورد، آن وقت امام فرمودند: من این جام زهر را می نوشم.

,

انصاری ایران اسلامی را امروز قدرت جهان اسلام و همان ام القرای جهان اسلام دانست و بیان کرد:ما در زمان جنگ نه موشک، نه ماهواره ، نه ناو جنگی و نه سلاح داشتیم و حتی از انرژی هسته ای چیزی نداشتیم، اما امروز بواسطه قدرت داخلی و کارهای جهادی جوانان این انقلاب، قدرت اول منطقه و جهان اسلام برای پاسداری از مظلومان در جهان هستیم.

,

وی این همه قدرت و عزت را حاصل خونبهای شهیدانی بزرگ در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این همه اقتدار برگرفته از آن تفکر جهادی و عاشورایی که شهیدان به ما اعطا کرده اند که نمونه اش را در عملیاتی که 15 دانش آموز داوطلبانه بر روی سیم خاردار رفتند تا رزمندگان از روی بدن آنها رد شوند و به دل دشمن بزنند تا این مملکت به دست بیگانه نیفتند.

,

انصاری بیان داشت: دشمن امروز این اقتدار، این مردانگی و این جرأت را دیده است که نمی تواند دم از جنگ نظامی بزند.

,

وی به دستگیری نیروهای آمریکایی به دست پاسداران جوانمرد انقلاب در خلیج فارس اشاره کرد و گفت:آمریکاییها که روزی بر روی این ملت ظلم می کردند امروز به دست و پای بچه بسیجی ها ما می افتند که نشانه آن اسیر شدن آنها به دست پاسداران جان برکف در خلیج فارس بود که آنها از خود بی خود شده بودند.

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان به حربه جدید آمریکاییها برای اختلاف و فتنه در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت:اینها امروز آل سعود را تحریک کرده اند ، اما ما به آنها می گوییم شما عددی در برابر اراده قوی این ملت نیستید، امروز ایران اسلامی فقط بخاطر رأفت اسلامی با کشورهای اسلامی مدارا می کند وگرنه جواب هرگونه یاوه گویی را محکم خواهیم داد.

,

انصاری با تأکید بر اینکه امروز آماده ایم در هر زمان و هر مکانی از خود دفاع کنیم، گفت: امروز خود آمریکاییها می دادند اگر با ما درگیر شوند در آتش خشم این ملت خواهند سوخت.

,

وی هدف اصلی دشمن از یاوه گویی ها و افتراهای دشمن علیه این ملت را از دست دادن خاورمیانه بزرگ در منطقه دانست و گفت: امروز آمریکایی ها و سردمداران و هم دستانشان، خاور میانه ای بزرگ را از دست داده اند و نقشه آنها محقق نشده است پس می کوشند با تبلیغات منفی علیه این نظام فرافکنی ها را انجام دهند.

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح به قدرت لایزال پروردگار به این ملت اشاره کرد و گفت: عراقی که روزی علیه ایران اسلامی جنگ راه انداخته بود امروز سردمدارانش از نظر رهبر و فرماندهان عالی رتبه ما تبعیت می کنند، امروز شما تبعیت مسئولان عالی رتبه سوریه ، عراق و لبنان و یمن را ببینید، اینها نشانه اوج اقتدار نظام و گسترش فرهنگ غنی این انقلاب به کشورهاست.

,

انصاری با بیان اینکه در حال حاضر  هلال شیعی در منطقه به تثبیت رسیده است، گفت:ایران اسلامی امروز ام القرای جهان اسلام است  و دشمن از این تفکر می ترسد.

,

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی امروز ایران اسلامی را قدرت جهان اسلام می دادندکشوری که روزی ژاندرام آمریکاییها در منطقه بود امروز به لازمه داشتن حکومتی اسلامی و رهبری توانمند و فقیه، ام القرای جهان اسلام لقب گرفته است که همه به وسطه همین نظام و انقلاب است.

,

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان در پایان گفت: چشم و دل این نظام اسلامی امروز به دانش آموزان بعنوان سربازان جنگ نرم است که در این راه ثابت قدم باشند و آرمانهای انقلاب و جنگ را برای جامعه امروزی روشنگری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه