اخبار داغ

سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه شهرکرد:

مسابقات سرعت پهبادها زمینه ای برای کار آفرینی دانشجویان

مسابقات سرعت پهبادها زمینه ای برای کار آفرینی دانشجویان
سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه شهرکرد: هر کدام از تیم ها پس از ۳ روز رقابت تنگاتنگ حاصل تلاش خود را دیدند و امیدواریم این مسابقات زمینه ای برای کار آفرینی برای دانشجویان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها در دانشگاه شهرکرد با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.


در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضوردکتر مهران عربی سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه شهرکرد، دکتر ویشتاسب سلیمانیان رییس مرکز رشد واحد های فنآور دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه شهرکرد برگزار شد، دکتر مهران عربی ضمن خیر مقدم و قدرانی از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات گفت: هر کدام از تیم ها پس از ۳ روز رقابت تنگاتنگ حاصل تلاش خود را دیدند و امیدواریم این مسابقات زمینه ای برای کار آفرینی برای دانشجویان شود.


در این مسابقات ،در لیگ ریز پرنده های سرعتی تیم انیگمای دانشگاه اراک رتبه نخست و تیم گلابی ربات تهران (شرکت خصوصی) و اکس درو(xdroue) تهران سما (دانشگاه آزاد واحد جنت آباد ) نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و در لیگ امداد، اکتشاف و ضدتروریست تیم اوج دانشگاه اراک رتبه برتر و تیم اس.کا.یو یو آر سی (sku urc) دانشگاه شهرکرد و تیم سما یو ای وی از دانشگاه آزاد جنت آباد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.



همچنین در این دوره از مسابقات، غرفه میراث فرهنگی و صنایع دستی دانشکده هنر فارسان وابسته به دانشگاه شهرکرد نیز به عنوان غرفه برتر معرفی شد.



گفتنی است، دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه شهرکرد و با شرکت ۱۳۷ دانشجو در قالب ۵۸ تیم از استان های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و شهرهای شمالی کشور از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


انتهای پیام/م۹۲۰

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه