اخبار داغ

ارزیابی فعالین فرهنگی آذربایجان‌شرقی از میزان روحیه انقلابی در جامعه ایرانی؛

چاره ای جز مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و حاکمیت ارزش ها نداریم/دولت باید امنیت فضای مجازی را در کشور مهیا سازد

چاره ای جز مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و حاکمیت ارزش ها نداریم/دولت باید امنیت فضای مجازی را در کشور مهیا سازد
مسئولین نظامی و سیاسی استان آذربایجان شرقی میزان (رشد یا توقف) روحیه انقلابی در جامعه ایرانی و رویش ها و ریزش های انقلاب را ارزیابی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون،در دومین روز از نمایشگاه دفاع مقدس تبریز نیز با موضوع توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارزیابی روحیه انقلابی در جامعه ایرانی سراغ مسئولین سیاسی و نظامی استان رفت. اظهارات میهمانان غرفه پایگاه تحلیلی خبری زیتون به شرح ذیل می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، سرهنگ گلمحمد زاده اظهار داشت: امروز برای پیشبرد اهداف انقلاب چاره ای جز مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و حاکمیت ارزش ها در سیستم اجرایی و مدیریتی کشور و بدنه دولت نداریم.

,

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هیات اندیشه ورز باید به زودی تشکیل شده و متخصصان امر، رصد دایمی موسسات و سازمان ها را به عهده بگیرند. تشکیل هیات های اندیشه ورز، برای سپاه و بسیج نیز ضروری می باشد و تمامی نهاد های انقلابی و دولتی باید برای ماندن در خط انقلاب و آرمان های نظام، دائما خود را ارزیابی نمایند.

,

گلمحمد زاده با اشاره به رویش ها و ریزش های انقلاب عنوان کرد: شعله انقلاب هنوز خاموش نشده است. نمونه رویش های انقلاب، شهید محسن حججی است که حماسه ای خلق کرد که دنیا را تکان داد.

,

سردار احمد جهانسری، مدیر عامل پدافند غیر عامل استانداری در این خصوص بیان کرد: انقلاب در رسیدن به آرمان های خود موفق بوده است. اگر مقایسه کنیم خواهیم دید که رویش های انقلاب بسیار بیشتر از ریزش های آن بوده است. با اینکه خباثت و دشمنی دشمن روز به روز بیشتر شده، ولی ملت ایران نشان داده اند که همیشه پاسخشان به دشمن منفی بوده است.

,

وی افزود: امروز یکی از بزرگترین موضوعاتی که مردم عزیز ایران گرفتار آن هستند و دولت باید فکر اساسی برای آن نماید، امنیت فضای مجازی است. همانگونه که ایران اسلامی توانسته است مرز های خود را در امنیت کامل نگهدارد، باید در فضای مجازی نیز کشور از این امنیت برای فعالیت های بهتر برخوردار باشد. پیام رسان ایرانی و جایگزینی نسخه ایرانی با تلگرام یکی از نمونه های امنیت فضای مجازی است که متاسفانه نسبت به آن ضعیف عمل شد. الآن شمار بسیار معدودی از ایرانیان در نسخه های ایرانی تلگرام فعالیت می کنند.

,

, ,

مختار خوش پیمان نیز در این باره عنوان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب نشان دادند که انقلاب پویایی خود را حفظ کرده و درحال رویش است. امروز اکثر شدای مدافع حرم را جوان ها تشکیل می دهند. بسیاری از این جوانان حتی انقلاب و حضرت امام(ره) را هم درک نکرده اند ولی از عمق وجود گرایش عجیبی به انقلاب و آرمان های آن دارند. این ها همان رویش های انقلاب هستند. 

,

وی افزود: البته خاکستر و غبار ظریفی روی دل های بعضی از جوان های کشور نشسته که در این مورد نیز ایراد از آن ها نیست. بلکه این از بدسلیقگی ما مسئولین در معرفی انقلاب و برخورد غلط و مغرضانه با جوان ها ناشی می شود. متاسفانه ما در زمینه مدیریت و مدیر پروری کار نکرده ایم و درست از همان نقطه هم آسیب می بینیم. کشور هایی مثل هند که بسیار عقب مانده بودند چرا به سرعت پیشرفت کردند؟ عامل پیشرفت آن ها هزینه کرد در عرصه مدیریتی و تربیت مدیر بود. ما از تربیت مدیر همتراز انقلاب غافل مانده ایم. امروز نیز شایسته سالاری در عرصه مدیریت در کشور صورت نمی گیرد. حزب بازی ها و سیاست زدگی های بیش از حد باعث شده است تا متخصصان زیادی را از عرصه های مدیریتی کنار بگذاریم.

,

خوش پیمان تصریح کرد: نهادهای انقلابی باید اول از همه شروع به خود ارزیابی نمایند. حضرت آقا هم حکمش را دادند. خود ارزیابی بسیار ضروری است و تنها راهی است که می تواند نهاد ها و سازمان ها را در راه انقلاب نگهدارد. فعالیت های نهاد های انقلابی باید گروهی و جمعی صورت گیرد. جزیره ای کارکردن یکی دیگر از عواملی است که باعث می شوند کارها نتیجه ندهند. درصورت گروهی کارکردن است که کارهایمان نتیجه خواهند داد. آن وقت است که صدا شنیده می شود و هیچکس نمی تواند از زیر بار  آن شانه خالی کند. رسانه ها نیز باید نقش آفرینی درستی نمایند. متاسفانه بسیاری از رسانه ها طیفی کار می کنند و فقط برای منافع خود یا طیف خودشان تلاش می کنند. اختلاف ها زمانی ایجاد می شود که هرکس فقط برای خودش کار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه