اخبار داغ

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در اصلاندوز برگزار شد+عکس

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در اصلاندوز برگزار شد+عکس
بمناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس یادواره شهدای بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه عشایری در آموزش و پرورش اصلاندوز مغان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،در سومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بسیج دانش آموزی دوران دفاع مقدس شهر مرزی اصلاندوز مغان به همت حوزه بسیج دانش آموزی ایمان ناحیه عشایری و با حضور فرمانده ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش ،کارکنان ،فرهنگیان و دانش آموزان در نمازخانه آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در ابتدای این مراسم قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تبریگ هفته دفاع مقدس و آغاز سالتحصیلی جدید ضمن خیرمقدم گویی خاطره ای از دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه کرد.

,

حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز به برکت اقتداری که از دوران دفاع مقدس به دست آورده ایم، دشمنان جرات ندارند و به خود اجازه نمی دهند که حرفی از تهاجم نظامی علیه کشور ما بزنند.

,

وی افزود: عزت، آبرو، امنیت و سربلندی امروز کشور ما، مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا ازجمله شهدای بسیج دانش آموزی است که در سال های دفاع مقدس با نثار عزیزترین گوهر وجودی خود، اجازه ندادند گزند دشمنان به نظام و انقلاب برسد.

,

مداحی خدابخش علیزاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پخش کلیپ از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

,

 

,
,
,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه