اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان بوشهر خبر داد:

آغاز طرح کنترل ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس استان بوشهر

آغاز طرح کنترل ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس استان بوشهر
رئیس پلیس راهور استان بوشهر از آغاز طرح کنترل ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سرهنگ قدرت الله کشکولی در نشست خبری با اشاره به بازگشایی مدارس به برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی استان پرداخت و گفت: هر سال با آغاز سال تحصیلی مدارس طرحی به مظور افزایش امنیت دانش آموزان و کنترل ترافیک شهری توسط راهنمایی و رانندگی اجرا می شود که امسال نیز با نیروهای انسانی و تجهیزات خودرویی در تمامی شهرستان های استان و به استقبال این طرح می رویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از برگزاری نشست هایی با مسئولان آموزش و پرورش، شهرداری و هلال احمر به منظور هماهنگی و افزایش امنیت ترافیک خبر داد و اظهار کرد: در زمان بازگشایی مدارس بیشترین حجم ترافیک را داریم که با برنامه ریزی های صورت گرفته و اجرای طرح این موضوع را کنترل خواهیم کرد.

,

وی افزود: برای اجرای طرح تعداد 235 نفر از نیروهای راهنمایی و رانندگی در مناطق شهر که مدارس مستقر هستند به همراه تجهیزات خودرویی بکارگیری کردیم، همچنین تعدادی از مدارس را به عنوان مدارس هدف شناسایی و نیروی های راهنمایی و رانندگی را در کنار این مدارس مستقر خواهیم کرد.

,

کشکولی افزود: در اجرای طرح کنترل ترافیک بازگشایی مدارس تعداد 32 خودرو به همراه 950 سرنشین در سطح استان کار گشت را انجام می دهند همچنین 35 نفر موتورسوار با 32 موتور سیکلت در این طرح حضور دارند.

,

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه در شهر بوشهر 26 مدرسه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم داریم ابراز داشت: برای هر کدام از این مدارس 5 پلیس مدرسه آموزش دیدند که از ساعت 6:45 تا 8 صبح عوامل راهنمایی و رانندگی استقرار پیدا می کنند.

,

وی با اشاره به استفاده دانش آموزان از سرویس مدارس گفت: بنابردستورالعمل جذب و بکارگیری سرویس ها بر عهده آموزش و پرورش است که این سرویس ها نباید به لحاظ فنی دچار نقص باشند همچنین بایستی دارای گواهینامه پایه 2، برگ معاینه فنی، عدم استفاده از شیشه دودی و نیز دارای تاییدیه از آمزش و پرورش، شهرداری و راهنمایی و رانندگی باشد.

,

کشکولی با بیان اینکه با رانندگان متخلف برخورد می شود گفت: در صورتی که رانندگان فاقد موارد اشاره شده باشند با آنها برخورد خواهد شد.

,

وی در ادامه در توصیه به اولیای دانش آموزان گفت: به اولیا توصیه می شود از سرویس هایی استفاده کنند که مورد تایید شهرداری، آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی باشند. همچنین نرخ سرویس از سوی آموزش و پرورش تعیین شده و والدین بر اساس همان نرخ های تعیین شده وجه را پرداخت کنند.

,

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه در طول سال تحصیلی گذشته تصاف منجر به فوتی نداشتیم ابراز امیدواری کرد امسال نیز هیچ حادثه ای اتفاق نیفتد.

,

کشکولی بیان داشت: در بحث تصادفات فوتی در استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد کاهش فوتی داشته ایم که آمار نتیجه تعامل دستگاه ها و یاری مردم است.

,

وی تعداد همیاران پلیس در استان را 30 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 7377 نفر پلیس یار جوان، در مقطع مهد کودک 3553 نفر و بیش از 11 هزار نفر نیز پلیس یار جوان آموزش دیده در استان داریم.

,

سرهنگ کشلولی در توصیه به شهروندان بوشهری خواستار تردد از بزرگراه امام علی شد و گفت: به جهت اجرای رمپ دوربرگردان نزدیک میدان آزادی در برخی از ساعات این محور کندی ترافیک را داریم که به شهروندان توصیه می شود از بزرگراه امام علی استفاده نمایند. همچنین مناطق جنوب شهر می توانند برای تردد از نوار ساحلی استفاده کنند که ترافیک کمتری را شاهد باشیم.

,

/ انتهای پیام

,

  

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه