اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

رئیس جمهور آمریکا دچار توهم های کودکانه شده است/ درماندگی دلیل توهین رئیس جمهور آمریکا

رئیس جمهور آمریکا دچار توهم های کودکانه شده است/ درماندگی دلیل توهین رئیس جمهور آمریکا
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا آنقدر ضعیف است که رئیس جمهور آن دچار توهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با فرمانده و مدیران تیپ پیاده سپاه امام صادق استان بوشهر (ع)، گفت: جهان استکبار بعد از جنگ تحمیلی در دره تاریخ، سقوط کرده است و امروزه استکبار همه احزاب خود را برای مقابله نظام اسلامی و مکتب اهل بیت گرد هم آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: اسلام در قرون اخیر هیچگاه به این صورت و این قدرت نبوده و در هیچ یک از دوره های تاریخ هیچگاه استکبار اینطور در بن بست گرفتار نشده است و امروزه استکبار در هر مکانی که حاضر می شود از جمله در عراق، افغانستان، سوریه، مصر و دیگر کشورها با شکست روبرو می شود، اما ایران اسلامی هر حرکتی که انجام میدهد در آن پیروزی و پیشرفت است.

,

صفایی بوشهری افزود: آمریکا آنقدر ضعیف است که رئیس جمهور آن دچار توهم شده است؛ این مرد مغرور با سخنان ابلهانه، جاهلانه و به دور از زبان دیپلماسی می خواهد توهم های کودکانه خود را در حغرافیای واقعی پیاده کند.

,

وی ادامه داد: توهین و حمله تند مرد نخست آمریکا به جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده قدرت ایران است که علاوه بر این جهان غرب و بویژه آمریکا در شرایط سقوط می باشد و به هر چیزی چنگ می زند و توهین رئیس جمهور آمریکا به ایران، نشان دهنده درماندگی استکبار جهانی است.

,

محمد تقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر  نماینده ولی فقیه در استان گفت: دوران دفاع مقدس یکی از دوران های با ارزش و پر افتخار برای ملت ایران و رزمندگان جبهه حق علیه باطل است. در این دوران از خاک وطن، عقاید، مذهب، آرمان های خود و انقلاب اسلامی دفاع کردیم و امنیت و آرامش کنونی ما مرهون فرماندهی حکیمانه امام خامنه ای و جان فشانی های رزمندگان اسلام بویژه در دوران دفاع مقدس می باشد.

,

صفوی اظهار کرد: اگر استکبار  جهانی با دستپاچگی به نظام جمهوری اسلامی فحاشی می کند، نشان دهنده درماندگی آن و تاثیر انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان است. امروزه فریاد آزادی خواهی انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده است و نمونه بارز آن را در یمن، سوریه و دیگر کشورها به وضوح می توان دید.

,

وی افزود: بنده و دیگر پاسداران سپاه به لباس سبز پاسداری افتخار می کنیم. در سال های اخیر نیز جوانان بسیاری با تبعیت از مکتب اهل بیت به سپاه پاسداران پیوسته اند... تیپ پیاده سپاه پاسداران امام صادق (ع) بوشهر هم اکنون آمادگی دارد، در مقابل هر دشمنی بایستد. پاسداران این تیپ در جبهه حق علیه باطل در سوریه حضور داشته و تا کنون 3 جانباز و یک شهید در این جبهه در راه اسلام تقدیم کرده است.

,

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی که بیش از 2700  روز طول کشید، بیش از 70 هزار بعثی توسط رزمندگان اسلام به اسارت و حدود 371 بالگرد و جنگنده عراقی، بیش از 7 هزار تانک، 480 توپ و بیش از 3 هزار خودرو زرهی نیز توسط رزمندگان اسلام نابود شدند.

,

انتهای پیام/ 
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه