اخبار داغ

در زمان نفوذ گسترده فرهنگی دشمن؛

حمایت از لوازم التحریر ایرانی اسلامی، حمایت از کارگر ایرانی است

حمایت از لوازم التحریر ایرانی اسلامی، حمایت از کارگر ایرانی است
حمایت از جوانان آتش به اختیاری که با پخش لوازم التحریر ایرانی اسلامی دلسوز فرهنگ و آینده کشورشان هستند حمایت از کارگر و اقتصادی ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی یکی از برنامه های کشورهای های غربی برای نفوذ فرهنگی در کشورهای دیگر سرمایه گذاری برای روی کودکان و نوجوانان است که مهمترین آنها قهرمان سازی های انیمیشنی و سپس چاپ تصاویر این قهرمانان بر روی اسباب بازی ها و لوازم التحریر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری افق انزلی,

با وجود همه کمی ها و کاستی ها در عرصه فرهنگ و تولیدات فرهنگی در کشور، عده ای از جوانان آتش به اختیار چند سالی است که پخش گسترده لوازم التحریر ایرانی و اسلامی  را به صورت برگزاری نمایشگاه در ایام شهریور و مهرماه هر سال انجام می دهند.

,

لوازم التحریر ایرانی اسلامی همانطور که از نامش پیداست فرهنگ ایرانی و اسلامی را تبلیغ می کند و تصویر شخصیتها، مشاهیر، اسطوره ها، شهدا، انمیشن ها، فیلمها و سریالهای ایرانی جلد دفاتر و لوازم آنهاست.

,

حمایت از لوازم التحریر ایرانی اسلامی یک عزم جدی و ملی را می طلبد و تنها با چند بخشنامه نمی توان در این امر موفق شد. برای اینکه جامعه ایرانی بیش از گذشته لوازم التحریر ایرانی و اسلامی را مطالبه نماید باید دولت، مجلس، صدا و سیما و سایر نهادهای ذی ربط باهم همگام شوند و با تبلیغ فرهنگ ایرانی و اسلامی از نفوذ فرهنگ غربی جلوگیری نمایند.

,

نکته مهم در خصوص فروش لوازم التحریر ایرانی اسلامی این است که عده ای در کشور مخالف فروش این نوع لوازم التحریر هستند و بعضی از عاملان فروش لوازم التحریر نیز هنوز به این خودباوری ملی نرسیده اند که آنچه ایران را به یک جامعه متعالی می رساند تبلیغ فرهنگ ایرانی  اسلامی است.

,

تخصیص ساعت ها برنامه تبلیغاتی تلویزیونی از سوی صدا و سیما، هموار کردن راه های قانونی فروش لوازم التحریر ایرانی اسلامی از سوی مجلس و در اختیار گذاشتن امکانات و ملزومات از سوی دولت برای فعالان فرهنگی کمترین کاری است که مسئولان و نهادهای مربوطه می توانند در این زمینه انجام دهند تا کودک نوپای لوازم و التحریر ایرانی اسلامی جان بگیرد.

,

این موضوع  باید به یک جریان فکری در جامعه تبدیل و در زندگی مردم جاری و ساری شود. و برای نهادینه کردن مصرف کالاهای ایرانی باید از تمامی ظرفیتها از جمله تشکل های مردمی و اصناف بهره گرفته شود تا به باور همگانی در موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالاهای داخلی برسیم.

,

 همچنین نیاز است مدیریت شهری در مناطق مختلف در زمینه فرهنگ سازی، تبلیغات محیطی و آموزشهای شهروندی برای سوق دادن مردم به استفاده از کالاهای ایرانی اسلامی اقدام کند تا مردم مراکز و عوامل پخش لوازم التحریر ایرانی و اسلامی را بشناسند.

,

در پایان باید گفت در شرایطی که دشمن از هیچ راهی برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نمی کند یکی از مهمترین کارها و فعالیتها در عرصه جهاد فرهنگی حمایت از جوانان آتش به اختیاری است که در عرصه تولید و پخش لوازم التحریر، دلسوز فرهنگ ایرانی، کارگر ایرانی و اقتصاد ایرانی هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه