اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

انقلاب اسلامی؛ ریشه در فرهنگ عاشورا دارد/حماسه هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکست

انقلاب اسلامی؛ ریشه در فرهنگ عاشورا دارد/حماسه هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکست
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ما در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم و اگر امروز هم رئیس جمهور آمریکا این ملت را به دروغگویی متهم می کند به دلیل این است که ده ها راهبرد را در این منطقه پیاده کرده بودند که با وجود ایران اسلامی به نتیجه نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کمیجان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن یادآوری حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: عاشورا دارای دو بال شور و شعور است. شور آن همین سیاه پوشی ها، عزاداری‌ها، نذری ها و ... و شعور آن هم عبرت ها و درس هایی است که باید از حماسه حسینی بیاموزیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

اولین درس عاشورا؛ پیام مقاومت است

, اولین درس عاشورا؛ پیام مقاومت است, اولین درس عاشورا؛ پیام مقاومت است,

سردار کریمی با اشاره به پیام های مهم عاشورا تصریح کرد: اولین درس عاشورا پیام مقاومت، صبر، پایداری، استقامت، امر به معروف و نهی از منکر، انس با نماز، قرآن و دعا است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: از دیگر پیام های مهم عاشورا میتوان به «بصیرت و شناختن دوست و دشمن» و «ایثار و فداکاری» اشاره کرد. فداکاری و گذشتی که امام حسین(ع) با همه وجود این واژه را تفسیر کرد و از جان خود و فرزندانش و برادری چون عباس(ع) هر آنچه در عالم مادی بود، گذشت.

,

, ,

انقلاب اسلامی؛ ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

, انقلاب اسلامی؛ ریشه در فرهنگ عاشورا دارد, انقلاب اسلامی؛ ریشه در فرهنگ عاشورا دارد,

وی افزود: انقلاب اسلامی ما ریشه در حادثه عاشورا دارد و امام خمینی(ره) انقلابی را برپا کرد که ادامه راه اسلام و ائمه(ع) بود و برای نجات بشریت است.

,

سردار کریمی تصریح کرد: ما یک جنگ جهانی را پشت سر گذاشتیم و دلیل ما برای بیان این حرف هم، اتحاد دو ابرقدرت شرق و غرب بود که به رغم تمایز در دیدگاه و نظریه های خود، برای جنگ با ایران متحد شده بودند.

,

هراس دشمنان اسلام از هویت انقلاب اسلامی

, هراس دشمنان اسلام از هویت انقلاب اسلامی, هراس دشمنان اسلام از هویت انقلاب اسلامی,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به نگرانی دشمنان اسلام از هویت انقلاب نظام اسلامی گفت: جنگ ما جنگی بود که هویتش را مشخص کرد، جنگ اسلام و کفر بود. استکبار از فراگیر شدن پیام انقلاب واهمه داشت که مبادا موقعیت و منافع او را به خطر بیاندازد. بنابراین کودتاها، شورش ها و نهایت ترور ۱۷۰۰۰ نفر از شخصیت های شاخص سیاسی، فرهنگی و دینی گرفته تا مردم عادی را در دستور کار خود قرار داد.

,

سردار کریمی تصریح کرد: دفاع مقدس ما از ادبیات عاشورا بهره گرفت و به پیروزی رسید و امروز هم مدافعان حرم ما ریشه در دفاع مقدس دارد. قدرت مطلق از آن خداست و قدرت فراگیر در جهان بشریت قدرت خداست.

,

وی در ادامه افزود: شعار امام خمینی (ره) جهانی بود و دشمن فهمید امام چه می گوید و ۳۸ سال هر چه از دستشان برآمد انجام دادند و ملت ما ۲۳۰ هزار شهید و ۷۰۰ هزار نفر جانباز تقدیم انقلاب کرد. مردم ایران ۳۸ سال امتحان خوبی پس دادند و ندیده عاشق شدند و جانشان را کف دستشان گرفتند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به پیشرفت های ایران در منطقه گفت: ما در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم و اگر امروز هم رئیس جمهور آمریکا این ملت را به دروغگویی متهم می کند به دلیل این است که ده ها راهبرد را در این منطقه پیاده کرده بودند که با وجود ایران اسلامی به نتیجه نرسید.

,

دشمن، دشمن است و جبهه حق و باطل هیچ گاه کنار هم قرار نمی گیرد

, دشمن، دشمن است و جبهه حق و باطل هیچ گاه کنار هم قرار نمی گیرد, دشمن، دشمن است و جبهه حق و باطل هیچ گاه کنار هم قرار نمی گیرد,

سردار کریمی بیان کرد: آمریکا در تلاش بود که عراق و سوریه را آن طوری که می‌خواهد اداره کند، بشار اسد برود، اسلام در آفریقا نفوذ نکند، جبهه مقاومت شکسته شود، عراق اشغال شود و پایتخت ابوبکر بغدادی شود.

,

وی در پایان تاکید کرد: دشمن، دشمن است و جبهه حق و باطل هیچ گاه کنار هم قرار نمی گیرد و ملت ما از همه امتحان ها پیروز و سربلند بیرون آمده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه