اخبار داغ

دادستان رباط کریم:

شراب خواری در میهمانی‌ها مد شده است / چرا امر به معروف نمی‌کنیم؟

شراب خواری در میهمانی‌ها مد شده است / چرا امر به معروف نمی‌کنیم؟
دادستان شهرستان رباط کریم گفت: امروزه متاسفانه به‌‌گونه‌ای شده که جامعه ما به سمت حرام خوری می‌رود، شراب خوری را در میهمانی ها مد کرده اند و این جای تأسف دارد، چرا باید این‌گونه رفتارها شود و سنت یزید در میان مسلمانان اجرا شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز، حجت الاسلام قاسم پور، دادستان شهرستان رباط کریم بعدازظهر امروز در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در رباط کریم، اظهار داشت: هدف از قیام امام حسین علیه‌السلام تنها هدایت و امر به معروف و نهی از منکر بود، و این فریضه نباید در میان جامعه به فراموشی سپرده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی گفت: امروزه متاسفانه به‌گونه‌ای شده که جامعه ما به سمت حرام خوری می رود، شراب خوری را در میهمانی ها مد کرده اند و این جای تأسف دارد، چرا باید این گونه رفتارها شود و سنت یزید در میان مسلمانان اجرا شود؟

,

دادستان رباط کریم تأکید کرد: جامعه نباید طوری باشد که جای منکر و معروف عوض شود، این روزها باید مردم را امر به معروف کنیم تا از حرام به دور باشند.

,

حجت‌الاسلام قاسم‌پور ادامه داد: یک جامعه اسلامی به نماز، روزه، حج، جهاد و زکات و امربه معروف و نهی از منکر و … نیاز دارد، نباید جامعه ما تهی از این موضوعات باشد چراکه ضرر خواهد دید.

,

دادستان شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: انحراف از دین می تواند راه امام حسین علیه‌السلام را از بین ببرد، متاسفانه انحراف به‌گونه‌های مختلف دین را تهدید می‌کند و در این راه نباید عزاداری امام حسین علیه‌السلام بدون هدف باشد چراکه دشمنان اسلام در تلاشند تا عزاداری‌ها را به سمت بی‌هدفی پیش ببرند.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه