اخبار داغ

هوای سیرجان رو به آلودگی است

هوای سیرجان رو به آلودگی است
چند وقتی است که دیگر حال و هوای سیرجان مثل قبل خوب نیست و همانطور که میدانید کم کم هوای سیرجان هم دارد رو به آلودگی و سیاهی می رود و این امر اصلا به نفع مردم و زیست بوم شهر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیرجان خبر چند وقتی است که دیگر حال و هوای سیرجان مثل قبل خوب نیست و ما شاهد این موضوع که به آن اهمیتی نمی دهند هستیم و همانطور که میدانید کم کم هوای سیرجان هم دارد رو به آلودگی و سیاهی می رود و این امر اصلا به نفع مردم و زیست بوم شهر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر , سیرجان خبر ,


یکی از همشهریان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص آب و هوای سیرجان گفت:متاسفانه چند وقتی است که دیگر هوای شهر مثل قبل پاک و صاف نیست که اگر دقت کنید روی جدول ها غبار سیاهی که حاصل از دود و مواد زائد است را مشاهده می کنید.

,
,


همتی در ادامه افزود: دیگر شهرداری،نیروی انتطامی و مراکز معاینه فنی روی خودرو ها نظارت آنچنانی ندارند و دود یک سری از خودرو ها بیشتر از حد مجاز است و باید پیگیری شود چون این وضع قابل تحمل نیست مگر مردم چه گناهی کرده اند که باید این گونه تحقیر شوند.

,
,


یکی دیگر از همشهریان آلوده شدن هوای سیرجان را بی توجهی مردم دانست و گفت: هر ساله مردم ما یک سری از زباله هایی که شهرداری جمع آوردی نمیکند را می سوزانند و دود خیلی زیادی تولید می شود و فقط کار به اینجا ختم نمی شود چون دود حاصل از کارخانه ها،سوزاندن زباله ها و خودرو ها نیز است که هوا را آلوده می کنند من نمی دانم طبق چه اصلی به یک سری شرکت و کارخانه ها مثل پیچ و مهره اجازه کار در شهر را داده اند.

,
,


مردم از این اوضاع ناراحت بوده و خواستار کمک از مسئولین هستند اما دلیل آلودگی هوا ما خودمان هستیم اگر به موقع فیلتر های خودروی سبک یا سنگین خودرو را عوض کنیم یا در صورت بروز هر گونه مشکل سریعا به تعمیر گاه مجاز و مخصوص آن برویم یا اینکه زباله های نخاله را به مکان های مناسب و مخصوص بریزیم و به جای آن که آتش بزنیم و شاید هزاران هزار کار دیگر،می توانیم از خراب شدن بیشتر حال و هوای سیرجان جلو گیری کنیم چون دود آن به چشم خود ما می رود.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه