اخبار داغ

نماینده‌ی مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

گام‌های پرشتاب بنیاد برکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

گام‌های پرشتاب بنیاد برکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
نماینده‌ی مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد برکت در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی، گفت: اقدمات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم به همه ثابت کرد که اگر به توصیه‌ی مقام معظم رهبری عمل کنیم و بر مدیریت و منابع داخلی و ظرفیت‌های داخل کشور تکیه کنیم، قطعاً می‌توانیم به رشد و توسعه برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی حسینی با بیان این‌که امروزه همه‌ی ملت ایران شاهد اقدامات مناسب بنیاد برکت هستند، خاطرنشان کرد: این بنیاد در مدرسه‌سازی، مسجدسازی و احداث سایر طرح‌های زیربنایی و مراکز درمانی و فعال‌سازی مراکز تولید و اشتغال اقدامات زیادی داشته که همگی در زندگی مردم و به‌خصوص مردم مناطق محروم مؤثر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا اقدامات بسیار خوبی تاکنون از سوی بنیاد برکت انجام شده است و در آینده نیز طبق صحبت‌های به عمل آمده و قول مساعدی گرفته‌ایم که در زمینه‌‌های دیگر هم اعتباراتی اختصاص دهند.

,
,


به گفته‌ی نقوی حسینی، در هر سه شهرستان یاد شده، بازسازی مدارسی که در وضعیت اضطرار باشند در اولویت‌ِ اقدامات بنیاد برکت هستند و در روستاها نیز الحمدلله خدمات ارزشمندی به مردم ارایه شده است.

,
,


این نماینده‌ی مجلس از اشتیاق مردم به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: دلیل اصلی این اشتیاق هدفمندی و کارآمدی طرح‌های اجرا شده توسط نهادهای زیرمجموعه‌ی ستاد، از جمله بنیاد برکت است.

,
,


نقوی حسینی با بیان این‌که طرح‌ها و پروژه‌های دولتی در چارچوب‌های اعتبار سالیانه پیش می‌رود و از این رو گاهی شاهد تأخیرهای چندین ساله در به ثمر رسیدن پروژه‌ها هستیم و به همین دلیل مردم اثرات آن را حس نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: اقدامات بنیاد برکت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و مردم نتیجه‌اش را می‌بینند، به همین خاطر آن‌ها تمایل دارند به‌ویژه در حوزه‌ی اقتصادی و اشتغال‌زایی، بنیاد برکت به طرح‌ها و پروژه‌های استان یا شهرستان محل سکونت‌شان وارد شود و کار اجرا را به عهده بگیرد. چرا که خیلی از مراکز تولیدی ما به علت نبود اعتبار، یا با ظرفیت تولید پایین کار می‌کنند یا تعطیل شده‌اند.

,
,


نماینده‌ی مردم ورامین در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق اقدامات بنیاد برکت گفت: چون رویکرد بنیاد برکت تکیه بر منابع و ظرفیت‌ها و امکانات داخلی است، عملاً تمام اقدامات آن در راستای اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود. از آن گذشته، فعالیت‌های بنیاد برکت هیچ کدام وابسته به بیگانه نیست و تحریم کشورهای بیگانه نمی‌تواند خللی در بهره‌مندی از این اقدامات ایجاد کند.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه