اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تصادف مینی بوس مدرسه با تریلی در کرمان ۱۹ مجروح برجای گذاشت

تصادف مینی بوس مدرسه با تریلی در کرمان ۱۹ مجروح برجای گذاشت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در مینی بوس مربوط به مدرسه پسرانه فرهنگیان بوده است، تصریح کرد: این دانش آموزان دارای رنج سنی ۱۱ تا ۱۳ ساله بوده اند و تعداد دانش آموزان حاضر در سرویس ۱۹ نفر بوده اند که با احتساب راننده آن تعداد ۲۰ نفر در مینی بوس حضور داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صابری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ در خصوص تصادف سرویس مینی بوس مدرسه  با تریلی در میرزا آقاخان کرمان، اظهار کرد: این حادثه در حالی به وقوع پیوسته است که یک دستگاه مینی بوس به انتهای تریلی در حال پارک برخورد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در مینی بوس مربوط به مدرسه پسرانه فرهنگیان بوده است، تصریح کرد: این دانش آموزان دارای رنج سنی  ۱۱ تا  ۱۳ ساله بوده اند و تعداد دانش آموزان حاضر در سرویس ۱۹ نفر بوده اند که با احتساب راننده آن تعداد ۲۰ نفر در مینی بوس حضور داشته اند.

,

صابری در خصوص آسیب دیدگان این حادثه عنوان کرد: دو نفر از دانش آموزان آسیب ناحیه سر و زانو داشته اند که به اورژانس بیمارستان باهنر منتقل شده اند به جهت ارائه خدمات درمانی و به احتمال زیاد نیاز به جراحی و بستری در بخش نیاز پیدا نخواهند کرد و از اورژانس ترخیص خواهند شد.

,

وی افزود: تعداد ۱۷ نفر دیگر دانش آموز خوشبختانه آسیب جدی ندیده بودند اما به دلیل برخوردی که رخ داده بود و احتمال ضربه دیده گی وجود داشت که به منظور معاینه و اطمینان خاطر که ابتدای مهر و آغاز سال تحصیلی است و ممکن است برای خانواده ها نگرانی ایجاد شود و مطمئن شویم که این افراد آسیب ندیده اند در بیمارستان صرفا جهت معاینه و بررسی منتقل شدند که مطمئنا تا به الان ترخیص شده اند.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه عنوان کرد:راننده مینی بوس در محل حادثه معاینه شده است و از انتقال به بیمارستان خودداری کرده است.

,

صابری در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده ایم سرویس های مدارس در این روزها ساماندهی می شوند و برخی ممکن است هنوز ساماندهی نشده باشند از خانواده ها و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی سرویس های مدارس نظارت بیشتر و بهتری داشته باشند چرا که هم به لحاظ فنی خودرو ها و هم به لحاظ صلاحیت هایی که رانندگان باید داشته باشند، برخوردار شوند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه