اخبار داغ

یادگار ۸ سال دفاع مقدس:

کسی که حقوق نجومی می گیرد و زندگی اشرافی دارد معنی شهادت را نمی فهمد / خطر بزرگتر از امریکا و اسرائیل بی حجابی ، گرانی و باند بازی ست

کسی که حقوق نجومی می گیرد و زندگی اشرافی دارد معنی شهادت را نمی فهمد / خطر بزرگتر از امریکا و اسرائیل بی حجابی ، گرانی و باند بازی ست
فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس در جمع مردم یاسوج گفت ما به عنوان بسیجی و پاسدار و رزمنده همه چیز را از منظر عاشورا نگاه می کردیم و مطالعه می کردیم و می سنجیدیم و همه کارهایمان بر این اساس بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سردار سید شکرالله واهبی زاده در جمع مردم یاسوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت : سخت است در محضر شهدا حرف از کسانی بزنیم که از هستی شان در راه دین گذشتند و هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند  و در سخت ترین شرایط فرمان امام را لبیک گفتند و در مقابل تانکهای اهدایی 36 کشور دنیا ، هواپیماهای غول پیکر ، مردهای آهنین دنیای شرق و غرب قرار گرفتند و درتاریکی شب با سن کم و تجهیزات ضعیف و آموزش های ابتدایی همچون صاعقه با فرهنگ عاشورایی و حسینی بر آن سنگرها و تانک ها فرود آمدند و طومارشان را در هم پیچاندند و جنگ را به نفع اسلام و مسلمین رقم زدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد : امام خمینی فرمودند جنگ ما تکرار عاشوراست ، ما به عنوان بسیجی و پاسدار و رزمنده همه چیز را از منظر عاشورا نگاه می کردیم و مطالعه می کردیم و می سنجیدیم و همه کارهایمان بر این اساس بود ، امام خمینی در جای دیگری فرمودند : در هیچ زمانی این چنین رزمندگان و ارتش و سپاهی پیدا نشد و نمی شود که سنگرهایشان را مسجد کرده باشند .

,

واهبی زاده افزود : این شجاعت ها و شهادت طلبی ها و اقتدای به حسین و سر دادن در راه قرآن و مکتب حسین تنها در مکتب تشیع و مربوط به شیعه می باشد و اگر بقیه ادیان و مذاهب با ما هستند و همراه ما در سوریه و عراق می جنگند و شهید می شوند ، از راه و مرام و فرهنگ حسینی تبعیت می کنند و همچون محسن حججی سر می دهند . 1400 سال است که حسین بن علی (ع) سرش را در راه قرآن و دین داده است و به من و شما که شیعه علی ابن ابیطالب هستیم آموخت که هیچ کجا در هیچ زمان از هیچ زورگو و قلدر شیطان صفتی نترس و در مقابلش بایست ، در این صورت است که موفق می شوی .

,

او با اشاره به اینکه با زندگی شاهانه و اشرافی گری نمی توان از ارزش ها دفاع کرد ادامه داد : قرآن می گوید سبک بالان ، ساده زیستان ، متقیان و پاکان می توانند در میان نبرد و در راه قرآن جانشان را به خطر اندازند ، آن کسی که حقوق نجومی می گیرد و زندگی اشرافی دارد نمی تواند در روز خطر جان دهد ، امکان ندارد ، رفاه و جهاد ، اشرافی گری و شهادت ؛ هرگز .

,

سردار واهبی زاده در بخش دیگری از صحبت هایش گفت : تنها امروز نیست که محسن حججی را سر بریدند ، در یکی از شب ها شش نفر از رزمندگان لباس سبز با آرم سپاه ، بعد از میان مین سرشان از بدن جدا شده و بدن ها چسبیده به دیوار کانال بود . جواب این خون ها را در روز قیامت چطور می خواهیم بدهیم ، چه پاسخی برای آن داریم ، از خودمان سوال کرده ایم چرا سر داده است و برای او چکار کرده ایم ؟

,

وی در ادامه گفت : ای برادران و خواهران من ، تو و من صاحب داریم ، صاحب ما دیپلماسی نیست ، مذاکره نیست ، پول  ومجلس و دولت نیست ،صاحب ما مهدی فاطمه ست ، علی بن ابیطالب و حسین بن علی است . در کشور 8 هزار میلیارد تومان سرقت می شود اسمش را وام می گذارند ، از طرف دیگر رزمنده هشت سال دفاع مقدس با سی عدد ترکش در بدنش از گرسنگی دارد می میرد ، نفرین دارد . چرا از خدا و امام حسین حرف می زنید ؟

,

واهبی زاده در بخش پایانی صحبت هایش به موارد مهمی اشاره کرد و گفت : ما انقلاب کردیم ، جنگیدیم ، شهید دادیم و تا آخرین نفس به دفاع از اسلام ، ولایت ، قرآن و رهبری می پردازیم و تا زمانی که مقام معظم رهبری زنده باشند که ان شاءالله تا ظهور امام زمان این امر محقق خواهد بود ، و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هست ، همه این سروصداها پوچ و بی معنا هستند و امریکا و همراهانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند ، اگر یک روزی خطری ما را تهدید کند که خطرناک تر از امریکا و اسرائیل باشد ، همین مشکلات داخلی بی حجابی ، اعتیاد ، گرانی ، رشوه ، پارتی بازی و باند بازی ست که می تواند به ما آسیب برساند .

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه