اخبار داغ

سردار عراقی:

پاسخ ترامپ را در صحنه عمل می‌دهیم

پاسخ ترامپ را در صحنه عمل می‌دهیم
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: همان‌طور که پاسخ صدام و ارباب‌هایش را دادیم، پاسخ ترامپ و ایادی استکبار را نیز باید در صحنه عمل بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، در ارتباط با اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه ایران اظهار داشت: ما باید در صحنه عمل پاسخ ترامپ را بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، در ارتباط با اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه ایران اظهار داشت: ما باید در صحنه عمل پاسخ ترامپ را بدهیم.,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص گفت: بیانات امام خامنه‌ای بهترین پاسخ بود و ما بر طبق دستورات ایشان عمل خواهیم کرد. 

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دلاوری‌های رزمندگان ایران در مقابل تهاجمات دشمن در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: همان‌طور که پاسخ صدام و ارباب‌هایش و ایادی استکبار را دادیم، پاسخ این یاوه‌گویی ها را نیز خواهیم داد.

,

وی ادامه داد: به یاری خدا در صحنه عمل و در رکاب فرماندهی معظم کل قوا پاسخ‌های عملی محکمی به مستکبران می‌دهیم.

,

سردار عراقی با تاکید بر حفظ مقاومت، گفت: با زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال آن به نسل جدید می‌توانیم فرهنگ اسلامی خود را حفظ کنیم و روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری و فداکاری را تقویت کنیم. 

,

وی بیان داشت: با این راه می توانیم مقاومت خود را حفظ کنیم و در برابر زورگویان و استکبار جهانی بایستیم. 

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: مردم در برابر ارزشهای شهدا و هشت سال دفاع مقدس هیچ اختلاف نظری ندارند و همه با همراهی و همدلی روحیه ایثار و مقاومت را حفظ کرده و در مقابل هرگونه تهدیدی به صورت متحد و تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا عمل می‌کنند. 

, جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد,

انتهای متن/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه