اخبار داغ

شورای ترافیک شهرستان هرسین برگزار شد؛

میرزا حسینی: لزوم اصلاح و استاندارد سازی مسیرهای خطر آفرین در هرسین

میرزا حسینی: لزوم اصلاح و استاندارد سازی مسیرهای خطر آفرین در هرسین
شورای ترافیک شهرستان هرسین به ریاست معاون فرماندار و با حضور جمعی از ادارات عضو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، نجف میرزا حسینی معاون فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه به بیان مشکلات حوزه ترافیکی درون شهری و برون شهری این شهرستان پرداخت و بر لزوم اصلاح و استاندارد سازی مسیرهای خطر آفرین جهت کاستن حجم ترافیک و کاهش تصادفات تأکید کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

میرزاحسینی کنترل جامع بر فعالیت های تاکسیرانی درون شهری و برون شهری را لازم دانسته و خواستار تحقق این امر در سطح شهرستان گردید.

,

 

,

در ادامه این جلسه معاون فرماندار هرسین از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست ظرف مدت 2 هفته نسبت به أخذ تعهد محضری از مسئول فعلی ترمینال شهر هرسین جهت ساماندهی آن اقدامات لازم را به عمل آورد .

,

 

,

معاون فرمانداری هرسین همچنین بر تشکیل کمیته انضباطی ، فعالیت گشت مشترک تاکسی رانی ، کنترل حضور و غیاب رانندگان تاکسی و فعال نمودن تاکسی های کشیک برای طول شب در سطح شهر هرسین تأکید کرد.

,

 

,

میرزاحسین در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از وضعیت نابسامان دست فروشهای دوره گرد از شهرداری های هرسین و بیستون خواست نسبت به جمع آوری دست فروش ها و خودروهای عرضه میوه در مسیرهایی که موجبات افزایش ترافیک و اعتراضات اجتماعی را فرام می آوردند اقدام نمایند.

,

 

,

جلوگیری از سد معبر نمایشگاههای اتومبیل سطح شهر ، تمدید پروانه فعالیت نمایشگاههای اتومبیل منوط به تأیید راهور و موافقت اداره صنعت ، معدن و تجارت باشد و رفع نواقص تابلوهای هشدار دهنده در حوزه شهرستان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه