اخبار داغ

در آئین شروع به کار شوراهای اسلامی شهرستان اصفهان:

عباس جلالی رئیس شورای شهرستان اصفهان شد/ فرماندار اصفهان: شوراها هرچه سریع تر شهرداران جدید را معرفی کنند

عباس جلالی رئیس شورای شهرستان اصفهان شد/ فرماندار اصفهان: شوراها هرچه سریع تر شهرداران جدید را معرفی کنند
فرماندار اصفهان گفت: امیدواریم به زودی شوراهای تعداد معدود شهرهایی که همچنان بدون شهردار باقی مانده اند، اقدام به تعیین و انتخاب شهردار شهرهای خویش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای اصفهان؛ احمد رضوانی امروز در آئین شروع بکار شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تشریح برخی از وظایف شورا اظهار کرد: بدون شک حل مشکلات و معضلات مردم و جامعه مهمترین ماموریت اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر است لذا دوری از مسائل حاشیه ای باید به جد از سوی شوراهای اسلامی دنبال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای اصفهان,

فرماندار اصفهان با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی در انتخاب شهردار شهرهای تبعه گفت:امیدواریم به زودی شوراهای تعداد معدود شهرهایی که همچنان بدون شهردار باقی مانده اند، اقدام به تعیین و انتخاب شهردار شهرهای خویش کنند.

,

فریبرز امیری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با اشاره به اهم اقدامات انجام شده برای تشکیل شوراهای مختلف بخشی و شهرستانی بیان کرد: با توجه به آئین نامه انتخابات، هئیت رئیسه شورای شهرستان، آقایان برشان و مومنیان به ترتیب به عنوان رئیس و منشی هیئت رئیسه سنی تعیین می شوند.

,

در ادامه اصغر برشان، رئیس سنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان با توضیح نکاتی پیرامون ظرفیت های شورای اسلامی شهرستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت های ویژه شوراهای فرادستی می تواند در حل معضلات و مشکلات شهرهای مختلف اصفهان مثمر ثمر باشد؛ همچنین حضور قوی و جدی نمایندگان شهرستان اصفهان در شورای اسلامی استان و در پی آن عضویت نماینده شورای اسلامی استان اصفهان در شورای عالی کشور می‌تواند منزلت اصفهان را در نگاه نمایندگان مراکز دیگر کشور ارتقا ببخشد.

,

وی در ادامه با قرائت سوگندنامه مربوط به اعضای شورای اسلامی شهرستان، تشریح قانون انتخابات هیئت رئیسه این شورا و اجرای آئین مربوط به شروع به کار شورای مذکور، اقدام به اجرای دستور کار این نشست و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان کرد.

,

در این نشست که با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان برگزار شد، عباس جلالی نماینده شورای اسلامی شهر تودشک در رقابت با اصغر برشان نماینده شورای اسلامی شهر اصفهان با کسب ۱۲ رای از ۲۰ رای حاضر به سمت رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.

,

همچنین مجتبی محسنی اژیه نماینده شورای اسلامی شهر اژیه در رقابت با محمدعلی جعفری هرندی نماینده شورای اسلامی شهر هرند با کسب آرای مساوی و به علت تصریح قانون مربوطه به اولویت بالاتر ایثارگران به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تعیین شد.

,

همچنین در ادامه محمدعلی مومنیان نماینده شورای اسلامی کوهپایه در رقابت با بتول عبداللهی نماینده شورای اسلامی شهر قهجاورستان با کسب ۱۶ رای به عنوان منشی اول مشخص شد.

,

در بخش پایانی این نشست حسنعلی مبینی نژاد نماینده شورای اسلامی بخش جرقویه علیا در رقابت با پورمحمد شریعتی نماینده شورای اسلامی شهر اصفهان با کسب ۱۲ رای توانست به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان اصفهان در شورای اسلامی استان اصفهان تعیین گردد.

,

لازم به ذکر است در جریان انتخابات ۲ نفر نماینده در شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی شهرستان اصفهان ناصر قطبی نماینده شورای اسلامی شهر ورزنه و سید احمد بنی طبا نماینده شورای اسلامی بخش کوهپایه توانستند با کسب به ترتیب ۱۸ و ۱۳ رای به عضویت شورای مذکور در آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه