اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان :

چپاولگران بیت المال با عنوان حزب کارگزاران بر معادن و ثروت استان کرمان چنبره زده اند

چپاولگران بیت المال با عنوان حزب کارگزاران بر معادن و ثروت استان کرمان چنبره زده اند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان گفت : حزب کارگزاران با برخی از افراد تلاش خود را برای چیاول بیت المال در کشور آغاز کرده اند لذا نباید در مقابل این فساد مالی و چپاول بیکار نشست زیرا همچون مار بر معادن و اقتصاد استان کرمان چنبره زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان در نشست بصیرتی با کارگران کارخانه سیمان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : بزرگترین آفت امروز جهان اسلام عدم دشمن شناسی و توجه به هشدار های ولی فقیه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان در نشست بصیرتی با کارگران کارخانه سیمان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : بزرگترین آفت امروز جهان اسلام عدم دشمن شناسی و توجه به هشدار های ولی فقیه است .,

وی گفت : در زمانی که امام حسین (ع) از مدینه خروج کرد همزمان با از دنیا رفتن معاویه و بحث خلافت یزید بود لذا افرادی با وجود ادعای دینداری حاضر به همراهی با امام نشدند زیرا بصیرت و دشمن شناسی آن ها ضعیف بود و مرتب به امام می گفتند بعد از مناسک حج بروید.

,

کمالی افزود : امام حسین (ع) رفت و کسی ایشان را همراهی نکرد و برای اعمال حج در مدینه ماندند لذا وقتی که کاروان امام حسین (ع) از کربلا بدون امام و مردانشان بازگشتند تازه فهمیدند که یزید چقدر پست فطرت و دشمن شیعیان است .

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان خاطر نشان کرد : مدینه به مدت یکسال عزادار  شد و بنی امیه را از مدینه بیرون راندند ؛ وقتی یزید با خبر شد که مدینه سقوط کرده است لشکری فرستاد و به محض ورود به مدینه ۱۰ هزار نفر را کشت و ما بقی افراد را به زور با یزید هم پیمان کرد .

,

وی ادامه داد : هر کسی که بیعت با یزید را می پذیرفت با مهر داغ بر پیشانیش بنده یزید می شد و بعد از آن بود که قیام مختار شکل گرفت اما دیگر چه فایده که آن واقعه رخ داد زیرا دشمن شناسی خواص به قیمت از دست دادن نعمت امامت شد .

,

کمالی با اشاره به این که اکنون نیز باید شمر و یزید زمانه و خواص بی بصیرت را شناخت ، یادآور شد : مقام معظم رهبری از ابتدای مذاکرات هسته ای بارها به مسئولان تذکر دادند که بنده به این مذاکرات خوش بین نیستم زیرا آن ها دارای خوی استکباری هستند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان ، آمریکا را مصداق اتم استکبار دانست و تشریح کرد : مذاکرات هسته ای شکل گرفت و صنعت هسته ای ایران همچون فردو و راکتور آب سنگین اراک بتن ریزی شد اما تحریم ها برداشته نشد و این گاوچران وحشی بر سر ملت ایران فریاد کشیده و ملت مقتدر ما را وحشی می خواند.

,

وی ادامه داد : اکنون وقت بیداری ، توجه به ولایت و دشمن شناسی است زیرا خواصی در جامعه وجود دارند که بر بیت المال چنبره زده اند و قصد فلج کردن نظام و دیکته افکار دموکرات لیبرال و سرمایه داری خود بر ملت ایران را دارند .

,

کمالی با این که چرا باید احزابی همچون کارگزاران که فاسدان اقتصادی بر آن ها حاکمیت دارند بر بیت المال مسلط شوند ، افزود : در کرمان گروهی از گرسنگی در حال موت هستند اما این سردمداران حزب کارگزاران از سیری در حال انفجارند و میلیارد میلیارد پول بیت المال را چپاول می کنند .

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان اظهار کرد : حزب کارگزاران با برخی از افراد تلاش خود را برای چیاول بیت المال در کشور آغاز کرده اند لذا نباید در مقابل این فساد مالی و چپاول بیکار نشست زیرا همچون مار بر معادن و اقتصاد استان کرمان چنبره زده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : اکنون رژیم صهیونیستی خود را نژاد برتر در جهان می داند لذا دشمن اصلی ما محسوب می شود و به زودی هم عربستان و رژیم آل صعود را از بین خواهیم برد و پرچم را به دست امام زمان (عج) توسط همین جوانان شیعه خواهیم داد .

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه