اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد/

پروژه تطهیر مدیریت تاریک میرزاده کلید خورد/ فشار باند میرزاده به ولایتی جهت ورود مجدد به مناصب مدیریتی

پروژه تطهیر مدیریت تاریک میرزاده کلید خورد/ فشار باند میرزاده به ولایتی جهت ورود مجدد به مناصب مدیریتی
پس از تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و ورود جریان انقلابی به راس مدیریتی دانشگاه اقدمات بسیار مناسب و قابل توجهی در خصوص اصلاح کلی دانشگاه انجام شد که از این موارد می‌توان چابک سازی ساختار تشکیلاتی اشاره کرد که در زمان مدیریت میرزاده به صورت کاملا غیرطبیعی و غیرکارشناسی که بیشتر با نیت جایابی برای افراد مورد نظر انجام شده بود، اشاره کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از تحولات مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و ورود جریان انقلابی به راس مدیریتی دانشگاه اقدمات بسیار مناسب و قابل توجهی در خصوص اصلاح کلی دانشگاه انجام شد که از این موارد می‌توان به چابک سازی ساختار تشکیلاتی اشاره کرد که در زمان مدیریت میرزاده به صورت کاملا غیرطبیعی و غیرکارشناسی که بیشتر با نیت جایابی برای افراد مورد نظر انجام شده بود، اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد در دوره میرزاده ایجاد شده بود پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد عملا اثرگذاری لازم را در پیشبرد امورات دانشگاه نداشته و بیشتر در خصوص شرکت‌داری و مدیریت املاک دانشگاه فعالیت می‌کند که اعطای وکالت بلاعزل بسیاری از املاک دانشگاه به شرکت اقتصادی دانشگاه گواه این مدعاست.

,

 

,

البته روابط خاص این معاونت، در دانشکده اقتصاد و حسابداری برخی واحدها که با حضور پررنگ مدیران ارشد امور مالیاتی به عنوان حق‌التدریس همزمان شده جای بررسی و تامل بیتشری دارد.

,

 

,

همچنین معاونت ورزش هم در دانشگاه با شرط تاسیس معاونت تخصصی در زمینه تربیت بدنی ایجاد و بنا شد ورزش قهرمانی که بسیار پرهزینه است در دانشگاه گسترش یابد که اصولا این موضوع با روح ورزش دانشجویی کاملا مغایر است و البته که ریشه‌یابی این بحث هم به نتایج خوبی خواهد رسید.

,

 

,

معاونت عمرانی هم در دوران میرزاده اقدام به ساخت‌وسازهای فراوانی نمود که با توجه به کاهش شدید تعداد دانشجو و در نتیجه کاهش درآمد دانشگاه این امر عملا بازدهی لازم را نداشته و فقط تحمیل هزینه سنگین به دانشگاه بود.

,

 

,

با توجه به مطالب ذکر شده ریاست جدید دانشگاه نسبت به ادغام معاونت‌ها اقدام کرد و عملا پس از این، باند مدیریتی میرزاده از تصمیمات کلان دانشگاه کنار گذاشته شد.

,

 

,

حال تحرکات خزنده این گروه جهت ورود به هر شکل ممکن به مناصب مدیریتی دانشگاه اعم از مشاور واحد، دستیار ویژه و معاون واحد آغاز شده و با حمایت سرحلقه این گروه پیگیری و حمایت می‌شود.

,

 

,

البته اقدامات این گروه تا کنون با مقاومت مدیران جدید دانشگاه مواجه شده است.

,

 

,

بزودی اخبار و اسناد جدیدی مبنی بر فعالیت‌های مالی و فیش‌های حقوقی دوران میرزاده منتشر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه