اخبار داغ

تیم ستارگان آلمان بنز قهرمان مسابقات والیبال یادواره شهدای حاج عمران الیگودرز شد

تیم ستارگان آلمان بنز قهرمان مسابقات والیبال یادواره شهدای حاج عمران الیگودرز شد
تیم ستارگان آلمان بنز مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات یادوراه شهدای حاج عمران الیگودرز گرامیداشت هفته دفاع مقدس راکسب کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،محسن بابائی رئیس هیئت والیبال الیگودرز  گفت: اولین دوره مسابقات والیبال یادواره شهدای حاج عمران الیگودرز با شرکت 9 تیم از شهرستان های الیگودرز، ازنا و خمین به مدت هفت روز  در ورزشگاه ملی شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی ادامه داد: پس از انجام بازی های دور مقدماتی و نیمه نهایی و ۴ تیم برتر این مسابقات مشخص شدند.

,

 

,

بابائی اضافه کرد: در روز پایانی دو تیم پیشکسوتان علم و ادب پاسارگاد و اتاق اصناف ازنا دربازی رده بندی و جهت کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتندکه در پایان تیم پیشکسوتان علم و ادب پاسارگاد الیگودرز در دیداری زیبا و نفس گیر با نتیجه ۳ بر۲ مقابل حریف خود به برتری دست یافت و مقام سوم این مسابقات  را کسب کرد.

,

 

,

رئیس هیت والیبال الیگودرز بیان کرد: همچنین در بازی فینال دو تیم گلخانه باغ گلها و ستارگان آلمان بنز هر دو از الیگودرز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان و پس از انجام دیداری تماشایی، مهیج و تماشاگر پسندکه با استقبال بی نظیر همشهریان عزیز همراه بود، این تیم ستارگان آلمان بنز بود که با برتری۳ بر ۱ مقابل حریف خود ، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نمود.

,

 

,

وی اظهار داشت: این مراسم با اهدای تندیس های قهرمانی به تیم ها، انتخاب بهترین بازیکنان پُست های مختلف و اهدای تندیس و لوح تقدیر به ایشان، توزیع 100 سیم کارت اعتباری از طرف دفتر شهید بابائی الیگودرز اسپانسر مالی این دوره از مسابقات به تماشاگران عزیز به دست مدعوین محترم مسابقات پایان یافت.

,

 

,

بابائی ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسوولین شهرستان جهت تماشای بازی فینال این مسابقات اظهار داشت: در مراسم اختتامیه از سوی هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان تقدیرنامه هایی به فرمانده سپاه پاسداران و نماینده مردم الیگودرز به پاس حمایت های همه جانبه آنها  از این دوره از بازی ها اهدا شد.

,

 

,

رئیس هیئت والیبال الیگودرز از پیشنهاد هیئت والیبال این شهرستان جهت برگزاری این مسابقات به صورت استانی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات گرامیداشت شهدای لرستان با نام "یادواره شهدای حاج عمران "  به دلیل اینکه اکثریت شهدای این استان در عملیات حاج عمران به شهادت رسیده اند  بسیار ضروریت داشت و قول مساعد وحمایت همه جانبه از سوی عزیز پور مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان  و ریاست هیئت والیبال استان در این خصوص داده شده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: همچنین ازدبیر بزرگداشت هفته دفاع مقدس درخواست قرار دادن این مسابقات درتقویم سالیانه را داشته  و ازتمامی مسئولین اداری و اجرایی شهرستان ،درخواست حمایت همه جانبه جهت برگزاری باشکوه تر و پر رونق تر این مسابقات رادر سالهای آینده را داریم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه