اخبار داغ

اجرای بیش از 112 برنامه در هفته دفاع مقدس بوانات/گفتگو با فرماندهی سپاه ناحیه بوانات

اجرای بیش از 112 برنامه در هفته دفاع مقدس بوانات/گفتگو با فرماندهی سپاه ناحیه بوانات
فرمانده سپاه ناحیه بوانات گفت: با حضور بسیجیان و پایگاه های مقاومت شهرستان بالغ بر 112 برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش حرف رسا، 31 شهریور یادآور شروع حماسه ماندگار ملتی بیدار و شیر دل در تاریخ معاصر جهان می باشد که مردم و سربازان ایران اسلامی با دست خالی توانستند در برابر لشکر جهانیان ایستادگی کنند و 8 سال دفاع جانانه برگی دیگر در تاریخ برای خود ثبت کنند و از این تاریخ هفته دفاع مقدس نامگذاری و رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حرف رسا,

به همین منظور خبرنگار ما گفتگویی با فرماندهی سپاه ناحیه بوانات انجام داده که در ذیل آمده است:

,

سلام جناب سرهنگ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بفرمایید که چه برنامه هایی سپاه ناحیه بوانات در هفته دفاع مقدس آماده کرده است.؟

,

_ بنام خدا و عرض سلام خدمت شما، بنده هم به نوبه خودم هفته دفاع مقدس را به همه یادگاران دفاع مقدس، بسیجیان گرانقدر و خانواده های معظم شهدا و جانبازان تبریک عرض نموده و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) را نیز تسلیت عرض می کنم.

,

یکی از وظایف و ماموریت های مهم بسیج پرداختن به زوایای مختلف دفاع مقدس می باشد که الحمدلله با همکاری بسیجیان عزیز و پایگاههای مقاومت شهرتان بالغ بر 112  برنامه های جمعی و فرهنگی و هنری در سطح شهرستان اجرا می شود. 

,

_ امسال با تلاقی و همراه شدن هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) و فرهنگ عظیم عاشورا یکی از عاشورایی ترین هفته های دفاع مقدس را پیش رو داریم و کاروان نمادین عاشورا با نام "بسیج در امتداد عاشورا" را خواهیم داشت که امیدواریم بتوانیم بهترین و بیشترین بهره را از این ایام ببریم.

,

جناب سرهنگ شروع برنامه های هفته دفاع با چه برنامه ای هست.؟

,

_ تجمع بسیجیان در حسینیه امام صادق(ع) سوریان بوانات و سخنرانی سرهنگ محمودی از یادگاران دفاع مقدس در جمع بسیجیان شروع شد و عزاداری هر روز در ایام هفته با همراهی بسیجیان و همکاران، عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، شی شعر، شب خاطره، رونمایی از کتاب دفاع مقدس و دیگر برنامه های جمعی برگزار خواهد شد.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه