اخبار داغ

تراژدی غم انگیز گسیل نیروهای غیر بومی به الیگودرز

تراژدی غم انگیز گسیل نیروهای غیر بومی به الیگودرز
متاسفانه بدلیل سوء مدیریت در استان شاهد تراژدی گسیل نیروهای غیر بومی به شهرستان الیگودرز هستیم که نشانگر بی عدالتی ها و رابطه های پیدا و پنهان استخدام نیروهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک ،درچند روز گذشته درفضای مجازی به این مطلب اشاره شد که " آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز با بیش از ۱۰۰ نفر کمبود نیرو مواجه است ".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،درچند روز گذشته درفضای مجازی به این مطلب اشاره شد که " آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز با بیش از ۱۰۰ نفر کمبود نیرو مواجه است ".,

 

,

این خبر قبل از آنکه موجب نگرانی فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان شهرستان شود یک ناهنجاری مدیریتی در لرستان را بر ملا می سازد گواه این ادعا این است  که  شهرستان الیگودرز در آستانه سال تحصیلی جدید با کمبود 170  نفری معلم مواجهه می شود ! در نگاه نخست کمبود و مازاد نیرو در آموزش و پرورش لرستان نشانگر بی عدالتی ها و رابطه های پیدا و پنهان در جذب نیرو در این استان است!

,

 

,

این تناقض چگونه قابل دفاع و توجیه است که در شهرهای الیگودرز ،بروجرد و دورود  تراز نیروی انسانی منفی وجود دارد ولی در سایر شهرها مانند خرم آباد تراز مثبت ؟!

,

 

,

متاسفانه سوء مدیریت مدیران استانی  که سالها با رابطه ، تعصب و عشیره گرایی ، الیگودرز محروم را لقمه چرب و نرمی یافته اند  تا با اقدامات نسنجیده خود  مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند.

,

 

,

  این تراژدی تبعیض آمیز گسیل نیروهای غیر بومی و عمدتا دارای قدرت و نفوذ در استان  چه زمانی پایان خواهد یافت؟

,

 

,

چرا باید از سالیان دور تا کنون ، نیروهای انسانی غیربومی فرصت های شغلی را از فرزندان بی دفاع الیگودرز بگیرند؟

,

 

,

 قصه پر درد و تلخ  استخدام غیر بومیان که سالهاست گریبان نحیف الیگودرز را فشرده است معلوم نیست چه زمانی به ایستگاه آخر خواهد رسید؟

,

 

,

به راستی چه کسانی باید پاسخگوی حق پایمال شده نیروهای نهضتی و پیش دبستانی الیگودرز که سال ها به امید استخدام لحظه شماری کرده باشند؟ چرا مدیران استان چشم بر ذبح عدالت بسته اند؟ چرا عده ای باید با دور زدن قانون و مقررات حق مظلومان را ضایع کنند؟

,

 

,

دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس  شورای اسلامی سال قبل  مانع استخدام تعدادی نیروی غیر بومی در شهرستان شدند، امسال نیز باید با پیگیری مجدانه وارد عمل شده و اجازه ندهد که  فرصت های شغلی از فرزندان این دیار سلب شود.

,

 

,

لازم بذکر است که نیروهای غیر بومی یادشده، به دیوان عدالت اداری شکایت نمودند تا  بتوانند با رای دیوان استخدام شوند! اما به هر حال نیروهای بومی الیگودرز چشم انتظار اقدامات نماینده خود در خانه ملت هستند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه