اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی سرایان مطرح کرد

برگزاری 48 دوره کلاس آموزشی مهارتی کشاورزی در سرایان

برگزاری 48 دوره کلاس آموزشی مهارتی کشاورزی در سرایان
مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرایان گفت: از برگزاری ۴۸ مورد دوره کلاس آموزشی یک روزه ،دوره مهارتی، کارگاه آموزشی و بازدید در شش ماه اول سال جاری دراین شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی سلیمانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرایان در گفتگو با سرایان بیدار گفت: در راستای توسعه دانش بهره برداران بخش کشاورزی و آشنایی کشاورزان با علم روز و رسیدن به اهداف توسعه پایدار و اقتصادی تر نمودن تولید با کاهش هزینه ها ۴۸ مورد  کلاس یکروزه  ،دوره مهارتی ،کارگاه ،همایش و بازدید آموزشی ترویجی در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان سرایان برگزار گردید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود: برنامه های آموزشی ترویجی این مدیریت بسیار متنوع و آموزنده که خوشبختانه در ۶ ماهه اول سال جاری با برگزاری ۳۰مورد کلاس آموزشی یک روزه ، ۴مورد دوره مهارتی ، ۱۰ کارگاه آموزشی ، ۳ مورد بازدید داخل استانی و یک  مورد بازدید خارج استانی بیش از  ۱۰۵۲ نفر روز آموزش انجام شده است و بهره برداران کشاورزی با موضوعات مختلف آموزشی شامل زراعت ، باغبانی ، حفظ نباتات ، دام و طیور ، مکانیزاسیون آشنا و توصیه های لازم را فرا گرفته اند .

,

مدیرجهادکشاورزی سرایان برگزاری نمایشگاههای توانمندی زنان روستایی از سوی اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و شرکت صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای زنان روستایی ریحانه النبی در نمایشگاه بین المللی تهران و برگزاری همایش تسهیلگران زن روستایی را از اقدامات زنان روستایی در این ۶ماهه برشمرد .

,

سلیمانی گفت : 4 دوره مهارتی در سرایان در شش ماه اول سال جاری برگزار گردید ه است.

,

وی هدف ازبرگزاری دوره های مهارتی را افزایش سطح دانش و اطلاعات فنی بهره برداران و توانمندسازی و بالا بردن مهارت و ایجاد توان و مهارت لازم برای اشتغالزایی بوده است .

,

مدیرجهادکشاورزی سرایان  اظهارکرد:بهره برداری از گیاهان دارویی ، پرورش زنبور عسل ، پرورش بلدرچین و پرواربندی از جمله دوره های مهارتی برگزار شده توسط مدیریت جهادکشاورزی سرایان می باشد . که در این دوره های مهارتی ۲۴۰  نفر روز آموزش های لازم را فراگرفتند و به شرکت کنندگان در دوره های مهارتی برگزار شده گواهینامه دوره مربوطه اعطا خواهد شد .

,

سلیمانی خاطرنشان کرد: دوره های مهارتی موجب پایداری در یادگیری می شود و برای انتقال مفاهیم به کشاورزان و آموزش آنان بروشور و نشریه های ترویجی بین کشاورزان توزیع گردیده است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه