اخبار داغ

تجمع500نفره در دانشگاه علوم پزشکی و استانداری لرستان؛

شیرینی استقبال از استاندار لرستان با طعم اعتراض کارکنان سلامت/ 40پرستار لرستانی اخراج شدند +تصاویر

شیرینی استقبال از استاندار لرستان با طعم اعتراض کارکنان سلامت/ 40پرستار لرستانی اخراج شدند +تصاویر
پس از انتشار اخباری از مسائل ومشکلات درمانی برخی بیمارستان های لرستان،حالا سربازان حوزه سلامت با برپایی تجمع اعتراضی ،نارضایتی خود را از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک،حوزه سلامت از حوزه های مهم و اساسی در هر منطقه می باشد که توجه به آن باعث می شود بستر توسعه وپیشرفت در آن منطقه بهتر فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

اجرای طرح تحول سلامت از اقدامات خوب دولت یازدهم و دوازدهم که باگذشت زمان ،نقاط ضعف این طرح و چالش هایی که در این حوزه وجود دارد بیشتر آشکار می شود.

,

 

,

 اعتراض کارکنان نظام سلامت به دکتر ساکی

, اعتراض کارکنان نظام سلامت به دکتر ساکی,

 

,

از چند ماه قبل به دلیل علمکرد قابل تامل دکتر ساکی به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مسائل ومشکلاتی که در حوزه سلامت ودرمان در استان بوجود می آمد زمزمه های رفتن دکتر از ریاست مطرح می شد که حتی در برخی اخبار گزینه های جایگزین آن هم مطرح می شد.

,

 

,

ارتباط دکتر ساکی با یک صاحب شرکت خصوصی خاص یکی از نکات مورد تاکید منتقدان به حوزه سلامت است که تاکنون رییس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مسائل وحواشی آن حرفی نزده است.

,

 

,

اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی

, اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی,

 

,

زایمان زن کوهدشتی در راهروی بیمارستان به دلیل عدم پذیرش،فوت کودک 7ساله براثر عقرب گزیدگی و نبود پادزهر،چمن درمانی بیماران به دلیل نبود تخت بستری،اعزام بیماران با وانت و دهها مورد دیگر از کمی وکاستی های حوزه درمانی که مردم با آن دست وپنجه نرم کردند و با یک خوش وبش دوستانه اداری این قضایا جمع شد و این در حالی که هیچ مسئولی از دانشگاه علوم پزشکی به خاطر این اتفاقات تلخ از مردم عذرخواهی نکرد.

,

 

,

حالا تجمع بزرگ امروز صبح 500نفر از کارکنان حوزه سلامت لرستان در مقابل دانشگاه علوم پزشکی لرستان و استانداری لرستان حقایق دیگری را از پشت پرده های مدیریت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای همگان مشخص می کند.

,

 

,

 

,

به نظر می رسد دکتر خادمی استاندار جدید لرستان در صورتی که نمی خواهد تغییری در فرمانداران ،مدیران کل یا معاونین خود ندهد برای بررسی وضعیت مدیریت فعلی دستگاه های مختلف اجرایی استان بایستی یک کارگروه یا کمیته تحقیق تشکیل دهد تا بتواند مدیران کارآمد را در مسئولیت خود ابقا کند.

,

 

,

اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی

, اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی,

 

,

کامران سیفی پور عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور یکی از شرکت کنندگان در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک  با انتقاد از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت:از اقدام و برخورد ناشایست ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در قبال اعتراض به حق همکاران متاسفم که دکتر ساکی فقط آمد با این لفظ گفت:"سلام و رفت".

, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: پرسنل و کارکنان حوزه سلامت حدود10ماه که معوقه مالی وحقوقی دارند و علی رغم پیگیری های مکرر کسی پاسخگوی ما نیست.

,

 

,

اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی

, اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی,

 

,

سیفی پور با اشاره به وعده های بدون نتیجه مسئولان دانشگاه عنوان کرد: امروز این تجمع بزرگ به خاطر نارضایتی از عملکرد نامناسب مدیریت دانشگاه است.

,

 

,

وی با اشاره به اخراج40پرستار از سیستم درمانی لرستان اضافه کرد:روز گذشته نامه ای ارسال شده که این تعداد پرستار به دلیل واهی عدم نیاز باید اخراج شوند.

,

 

,

این مسئول با بیان اینکه دکتر ساکی برای تسریع در انجام کارهای خلاف قانون خود واحدهای بازرسی ونظارتی ضعیفی را انتخاب کرده است اذعان داشت:ولی از آن طرف به جای آنها برخی خدمه،نگهبان وکارگر در حال استخدام هستند.

,

 

,

وی با اشاره به آمارسازی های دروغ مدیران دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:به بهانه صدور مجوز برای اضافه کردن تخت و بخش،آمارسازی هایی برای سوء استفاده صورت می گیرد که در واقعیت هیچ خبری نیست.

,

 

,

سیفی پور با اشاره به توزیع ناعادلانه منابع در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد:در منابع مالی که به عنوان سپرده های بانکی داریم سود آنها که باید به تناسب پولی که شهرستان ها دارند به خود شهرستان ها داده شود فقط به خرم آباد اختصاص پیدا می کند که این نیاز است مجمع نمایندگان لرستان پیگیر حق وحقوق مالی شبکه های بهداشت ودرمان شهرستانی خود از این منابع باشند.

,

 

,

مجید عالیپور عضو هیات مدیره نظام پرستاری خرم آباد یکی دیگر از شرکت کنندگان در این اعتراض در گفت وگو با خبرنگارسفیر افلاک با اشاره اینکه حرمت پرسنل درمان نگه داشته نمی شود افزود:مدیریت کارآمدی برای پیگیری مسائل ومشکلات ما در دانشگاه وجود ندارد.

, سفیر افلاک,

 

,

اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی

, اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی,

 

,

وی بیان کرد: اگر می خواهیم حوزه سلامت پویایی داشته باشیم این حوزه در ابعاد مختلف نیازمند تغییر است.

,

هوشنگ بادپی از دیگر شرکت کنندگان در تجمع اعتراضی امروز کارکنان نظام سلامت لرستان در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به پشت پرده های اقدامات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برابر قانون اعتبارات مورد نیاز پروژه های عمرانی که دارای مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ می باشند بواسطه داشتن ردیف بودجه‌ای سالیانه باید از منابع ملی تامین گردند.

, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: این پروژه ها تحت الزامات خاص قانونی ومطابق برنامه زمانی ومدون نیز باید احداث شوند اما این روند در دانشگاه علوم پزشکی لرستان بگونه ای اعجاب بر انگیز صورت می گیرد.

,

اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی

, اعتراض کارکنان نظام سلامت لرستان به دکتر ساکی,

 

,

 بادپی عنوان کرد: چرا که ریاست محترم دانشگاه از خود خلاقیت به خرج داده و با سیاسی کردن پروژه ها عزم خود را جزم کرده که با یک تیر دو نشان بزند و با اقدامات قابل تامل که نشات گرفته از مشورت های مشاور خودکامه ایلامی خود که به تعبیر وی خط قرمزش نیز محسوب می‌شود دست به کارهایی بزند که دانشگاه را گلستان جلوه دهد.

,

 

,

وی ادامه داد: تاهم نظر سیاسیون برای حمایت از او در ماندن حوزه ریاست  را تامین کند و هم به زعم خویش کارنامه قابل قبولی از خود در حوزه عمرانی بر جای بگذارد که در این در واقعیت تعارض دارد.

,

 

,

این کارمند دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: ریاست دانشگاه که با اقدامات خلاف قانون و ناصواب خود دانشگاه را به طرز بی سابقه ای چندصدمیلیارد تومان مقروض کرده ،نارضایتی عمومی آحاد کارکنان دانشگاه را نیزبه اوج رسانیده است به طوری که شادی و نشاط از محیط این دانشگاه رخت بر بسته است.

,

 

,

بادپی که در کارنامه خود سابقه مسئولیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دارد به تبلیغات پوچ وواهی دکتر ساکی هم اشاره کرد و یادآورشد: ریاست دانشگاه توسط یکی از رسانه های ویژه خوار برای انجام تبلیغات واهی خود با پرداخت 35میلیون یه به تعبیر دیگر45میلیون تومان ویژه نامه ای از اقدامات خود را منتشر کرد که این هم با واقعیت های دانشگاه در تعارض است.

,

 

,

پایگاه اطلاع رسانی سفیر افلاک، در ادامه به صورت جزئی تر به برخی از پشت پرده های دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواهد پرداخت.

, سفیر افلاک,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه