اخبار داغ

امام جمعه پلدختر:

سهم25درصدی استخدام فرزندان شهدا در پلدختر رعایت نمی شود

سهم25درصدی استخدام فرزندان شهدا در پلدختر رعایت نمی شود
امام جمعه پلدختر گفت:دولت در قبال قانون استخدامی 25درصد استخدام فرزندان شاهد وایثارگر در ادارات به وظایف خود عمل کند،سهم فرزندان شهدا در استخدامی اخیر سازمان بهزیستی مورد کم توجهی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،امام جمعه،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ،فرماندار و جمعی از کارکنان سپاه با خانواده های شهدای شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,  ,

 

,

 دیدار امام جمعه و فرمانده سپاه با خانواده شهدا پلدختر

, دیدار امام جمعه و فرمانده سپاه با خانواده شهدا پلدختر,

 

,

حجت الاسلام محمد سوری در این دیدارها که به صورت جداگانه برگزار شد با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار وشهادت در بین نسل جوان باید تقویت شود اظهار داشت:حضور در بین خانواده های شهدا و دیدار با یادگاران شهید یک افتخار وسعادت است.

,

 

,

وی با اشاره به معضل بیکاری فرزندان شاهد وایثارگر  گفت: دولت در قبال فرزندان شهدا باید به وظایف خود عمل کند و در استخدامی ها ،25درصد سهمیه به کار گیری آنها را عمل کند.

,

 

,

دیدار فرمانده سپاه وامام جمعه با خانواده شهدا پلدختر

, دیدار فرمانده سپاه وامام جمعه با خانواده شهدا پلدختر,

 

,

وی ادامه داد:در استخدامی اخیر سازمان بهزیستی متاسفانه به این مسئله توجه نشده است که باید مدیران به این مسائل بیشتر توجه کنند.

,

 

,

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه به مناسبت های مختلف از خانواده های شهدا باید تکریم صورت گیرد،بیان کرد: قدم گذاشتن در منزل شهدا خود دارای اثرات معنویی ومثبتی است زیرا طبق آیات وروایات،شهید 70نفر را در آخرت مورد شفاعت قرار می دهد.

,

 

,

سوری با تاکید بر الگوگیری از شهدا در زندگی ادامه داد: در صورتی که ما در زندگی سیره،روش ،اخلاق و رفتار خود را براساس سیره شهدا تطبیق دهیم در زندگی به سعادت وموفقیت دست پیدا می کنیم.

,

 

,

وی یادآور شد: زیرا الگوی همین شهدا حضرت امام حسین( ع )است که در زندگی باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه