اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در پلدختر برگزار شد+عکس

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی در پلدختر برگزار شد+عکس
به مناسبت هفته دفاع مقدس،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی پلدختر در سپاه ناحیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سفیر افلاک،به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،نیروهای نظامی،انتظامی،بسیجیان،پیشکسوتان سپاه ناحیه به صورت مشترک ،صبحگاه مشترک برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8سال دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم حسینی اظهار داشت:کسانی که در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا می کنند باید صبور،مقاوم و استقامت داشته باشند.

,

 

,

وی بیان کرد: رزمندگان ما در دوران 8سال دفاع مقدس با توکل برخدا و تبعیت از امام راحل در میدان نبرد علیه باطل حضور پیدا می کردند.

,

 

,

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:شهدای ما در فضای معنویی در این جبهه راهی سمتی شدند که پروردگار آن را برای ما برای سعادت مشخص کرده است.

,

 

,

سوری،صداقت را مهمترین معیار برای ماندن در جبهه حق دانست وافزود:بدون تعصبات قومی قبیله ای بایستی در سایه تبعیت از رهبر معظم انقلاب از حقیقت دفاع کرد.

,

 

,

وی با تاکید براینکه ولایت فقیه استمرار ولایت معصومین(ع) در زمان غیبت است یادآورشد: انسان با بصیرت در زمان غیبت باید اوامر ولایت فقیه را به درستی گوش دهد وبه آنها عمل کند تا به بیراهه کشیده نشود.

,

 

,

وی با بیان اینکه بصیرت به معنای بصیرت به موقع فهمیدن و به هنگام عمل کردن است خاطر نشان کرد: اهل بصیرت کسانی هستند که به خاطر مواضع سیاسی در بزنگاه ها از حق دفاع می کنند در تاریخ ماندگار هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه