اخبار داغ

گزارشی از مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه؛

جای خالی فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های دولتی

جای خالی فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های دولتی
بعضی از دستگاه های دولتی در قبال فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی می کنند و پدیده منکر بی‌حجابی در دستگاه‌های دولتی رایج شده و در این خصوص در این ادارات باید با فسادهای مالی بیشتر مبارزه کینم چون زمینه ساز فسادهای اخلاقی و فرهنگی است و با این اقدام میتوان جلوی بسیاری از منکرات را در جامعه گرفت.
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین احکام جهان اسلام است که بدان بسیار سفارش و توصیه شده و این فریضه و سنت قدیمی از دیرباز وجود داشته و در فضای کنونی کشور باید به این فریضه بیش از پیش توجه شود.

, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, ، , ، , فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین احکام جهان اسلام است که بدان بسیار سفارش و توصیه شده و این فریضه و سنت قدیمی از دیرباز وجود داشته و در فضای کنونی کشور باید به این فریضه بیش از پیش توجه شود., فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین احکام جهان اسلام است که بدان بسیار سفارش و توصیه شده و این فریضه و سنت قدیمی از دیرباز وجود داشته و در فضای کنونی کشور باید به این فریضه بیش از پیش توجه شود.,

علی ای حال با توجه به ورود فرهنگ های غلط و اشتباهی غربی به کشور ایران اسلامی و جلوگیری از فرورفتن ملت در این گرداب باید از فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر جهت هدایت افراد بهره گرفت و جلوی غرق شدن فرهنگ غنی خود را بگیریم و نگذاریم دشمنان به اهداف پلید و شومشان دست پیدا کنند.

,

در واقع مهمترین مسئله که آحاد جامعه در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم میکنند راهکاراجرایی فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه کنونی است چرا که در مواقعی با برخوردهای بد از سوی افراد جامعه مواجه و برخورد میکنیم اما نباید در اجرای حق از هیچ سعی و تلاشی دریغ کنیم چرا که امامان ما نیز برای اجرای این فرامین سختی های زیادی را تحمل کرده اند و هرگز از هدف اصلی خود که همان نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده؛ دست نکشیده اند و تا آخرین لحظات عمر خود بر انجام این فریضه تاکید کرده اند.

,

 

,

, ,

 

,

* ماه محرم الحرام بهترین زمان برای کم کردن فاصله امر به‌ معروف و نماز است

, * ماه محرم الحرام بهترین زمان برای کم کردن فاصله امر به‌ معروف و نماز است, * ماه محرم الحرام بهترین زمان برای کم کردن فاصله امر به‌ معروف و نماز است,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در خصوص انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی ازمنکر در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: ایام محرم زمان بسیار خوبی جهت شناخت ابعاد امام حسین(ع) است و مردم باید این روزها و شب ها، شناخت و معرفت خود را از واقعه مهم و عظیم عاشورا بیشتر کنند.

, تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما ,

سرهنگ حسن فضلی با تاکید بر انجام فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه، تصریح کرد: متاسفانه بعضاً مشاهده می شود که فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در برخی از اماکن فراموش شده که ماه محرم بهترین فرصت جهت تاکید برانجام این فریضه مهم و الهی است.

,

وی بیان کرد: هدف از قیام ها و نهضت ها در طول تاریخ در حقیقت انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بوده است و عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی دو ویژگی برجسته قیام امام حسین (ع) است که برای همیشه در صفحه تاریخ، ماندگار است.

,

 

,

, ,

 

,

سرهنگ فضلی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین درس های محرم است، اظهار کرد: در عزادارای ها حسینی باید مُر واقعه مقدس و عظیم عاشورا از سوی مداحان و سخنرانان بازگو شود و امام حسین(ع) آنگونه که باید، به تمامی جهانیان معرفی شود.

,

* فرهنگ عاشورای حسینی  سرلوحه استکبارستیزی ایرانیان است

, * فرهنگ عاشورای حسینی  سرلوحه استکبارستیزی ایرانیان است, فرهنگ عاشورای حسینی  سرلوحه استکبارستیزی ایرانیان است,

امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب(ع) ریگ آباد شهرستان خاش در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما بیان اینکه فرهنگ عاشورای حسینی  سرلوحه استکبارستیزی ایرانیان است، اظهار کرد: باید با سرمشق گرفتن از قیام کربلا در جهت زنده نگه داشتن فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر کوشا و سهیم باشیم.

, تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما ,

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی با بیان اینکه عاشورای حسینی یک نقطه عطف و واقعه ای جاودانه است، تصریح کرد: عزاداری های حسینی در حقیقت رمز پیروزی و بقای اسلام است و امام حسین(ع) نماد و الگوی وفادارای و امر به معروف و نهیی از منکر است و باید همه آمران به معروف و ناهیان از منکر مردم را با سیره و روش سراسر صفا و صمیمت این امام به جامعه و ملت آشنا کنند.

, .,

 

,

, ,

وی بیان کرد: پیام واقعه عظیم عاشورا به تمامی جهانیان در واقع این است که هرزمانی صدا و ندای مظلومی توسط ظالم برای اندکی خفه شود باز نیز این مظلوم است که پیامش به نسل های آینده منتقل می شود.

, .,

حجت الاسلام سپاهی با بیان اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی است، اظهار کرد: اباعبدالله الحسین(ع) با حرکت و اقدام تاریخی خود به همگان ثابت کرد که هرگز حکومت طاغوتیان را به رسمیت نخواهیم شناخت و و شعار حرکت خود را دوری از ذلت عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه