اخبار داغ

با حضور سرمایه گذاران کره ای؛

کلنگ احداث سه نیروگاه بادی در میل نادر شهرستان نیمروز بر زمین کوبیده شد

کلنگ احداث سه نیروگاه بادی در میل نادر شهرستان نیمروز بر زمین کوبیده شد
مراسم کلنگ زنی احداث سه نیروگاه بادی با حضور، معاونین استانداری، فرمانداران حوزه سیستان، ائمه جمعه و معتمدین و سرمایه گذاران کره ای در میل نادر شهرستان نیمروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ فرماندار شهرستان نیمروز در مراسم کلنگ زنی سه نیروگاه بادی در میل نادر گفت: کلنگ احداث سه نیروگاه بادی هریک به ظرفیت ۵۰ مگاوات در میل نادر شهرستان نیمروز توسط سرمایه گذارخارجی ازکشور کره جنوبی به زمین زده شد.

محمد حسن دهمرده با بیان اینکه امید داریم سیستان به مرحله ای برسد که انرژی برق را به دیگر کشورها صادر کند افزود: سیستان در تمامی روزهای سال با وزش باد همراه هست که این بهترین منبع برای تولید برق در این منطقه به شمار می رود.

در ادامه مدیر عامل شرکت کره ای با ابراز خرسندی از همکاری با دولت ایران از برقراری روابط مستمر در طرح ها و پروژه های بزرگ در خاورمیانه گفت: امید است دو کشور کره جنوبی و ایران گامهای موثری در امر توسعه منطقه با یکدیگر بردارند.

پارک افزود: دو کشور ایران و کره از قدمت خوبی برخوردار هستن بنابراین می توانند در کنار هم تاثیرات بزرگی در خاورمیانه بگذارند.

این سرمایه گذار از انتقال و آموزش تکنولوژی به مهندسین توانای ایرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: اینجاییم تا با سرعت این طرح را به مرحله بهره برداری برسانیم و از آموزش این تکنولوژی به مهندسین ایرانی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه