اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان ورامین؛

ایستادگی که رمز پیروزی ما است را در دفاع مقدس تجربه کردیم

ایستادگی که رمز پیروزی ما است را در دفاع مقدس تجربه کردیم
فرمانده سپاه ورامین گفت: امروز عده‌ای به دنبال دو قطبی سازی جنگ و صلح هستند و می گویند که مقاومت هزینه دارد در صورتی که رمز پیروزی و اقتدار ملت ما ایستادگی و مقاومت است و این درسی است که ما در مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم و در دفاع مقدس تجربه کده و امروز نیز آن را تجربه می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین در صبحگاه مشترک که صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان در میدان صبحگاه سپاه ورامین برگزار شد گفت: دفاع مقدس هشت ساله تاریخی سراسر شکوه و حماسه برای ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: صدام حسین در ابتدای جنگ مقابل تلویزیون حاضر شده و قرارداد الجزایر را پاره کرد و به خبرنگاران اعلام کرد که هفته بعد در تهران است ولی این آرزو را به گور برد

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: ما در مقابل همه کشورها ایستادیم و مقاومت کردیم و به ملت های مظلوم دنیا آموختیم که می شود مقاومت و ایستادگی کرد حتی با دست خالی.

,

سرهنگ اصغری تصریح کرد: ملتی که در مکتب امام حسین(ع) آموزش دیده و فرهنگ جهاد و شهادت را با عمق وجود درک کرده است توقع دیگری از آن نبوده است.

,

وی اظهار داشت: رزمنده‌های ما با تاسی گرفتن از شهدا و جوانان با الگو گرفتن از حضرت علی اکبر(ع) و مادران نیز با الگو گرفتن از حضرت زینب(س) ایستادگی و مقاومت کردند.

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: در هر زمان و مکان تقابل حق و باطل ادامه خواهد داشت ولی باید حواسمان باشد که دعوت به سازش با مستکبران دعوت به ذلت است.

,

سرهنگ اصغری بیان کرد: امروز عده‌ای به دنبال دو قطبی سازی جنگ و صلح هستند و می گویند که مقاومت هزینه دارد در صورتی که رمز پیروزی و اقتدار ملت ما ایستادگی و مقاومت است و این درسی است که ما در مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم و در دفاع مقدس تجربه کده و امروز نیز آن را تجربه می کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر مقاومت کنیم و این برهه را پشت سر بگذاریم ان شاالله آینده ای روشن در انتظار ما خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه