اخبار داغ

در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید

توزیع ۹۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند روستاهای محروم خاش + تصاویر

توزیع ۹۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند روستاهای محروم خاش + تصاویر
مدیر عامل کارخانه سیمان خاش از توزیع 900 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو جامعی در حاشیه توزیع لوازم التحریرو نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه هدف از این اقدامات تهیه نوشت افزار و لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند است، اظهار کرد: تمامی هزینه این بسته های حمایتی توسط کارخانه سیمان خاش تامین شده تا دانش آموزی به دلیل نداشتن نوشت افزار از رفتن به مدرسه محروم نماند و بتواند به راحتی و بدون دغدغه تحصیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما , تفتان ما ,

وی خاطرنشان کرد: بیش از 900 بسته نوشت افزار شامل کیف، مداد، پاک کن، دفتر، خودکار و دیگر نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند 6 مدرسه شهرستان خاش توزیع شده است.

,

جامعی بیان کرد: این اقدام برای چندین بار در سال های اخیر در این شهرستان انجام شده که خوشبختانه با این اقدام نوع دوستانه و خداپسندانه غنچه خنده بر لبهایی افراد نیازمند نشست و این اقدام بارقه ای از امید و آرزو در دل مردم نیازمند ایجاد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه رفع نیازهای اقشار بی بضاعت و نیازمند از اهداف اصلی توزیع بسته های نوشت افزار است، تصریح کرد: بی تردید یاری نیازمندان؛ اتحاد، همدلی و وحدت را در کشور دوچندان می کند.

,

مدیرعامل کارخانه سیمان خاش گفت: رسیدگی به امورات نیازمندان همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دین اسلام بوده و رفع مشکلات فقرا و نیازمندان باید همواره در دستور کار مسئولان نظام باشند.

,

 

,

, ,

 

,

وی بیان کرد: استعدادها و ظرفیت های نهفته ای در جوانان و دانش آموزان این مرز و بوم است که بی تردید با نبود امکانات و تجهیزات شکوفا نخواهد شد و باید با حمایت از این قشر نیازمند باعث شکوفایی و رشد استعدادهای درخشان آنها شویم.

,

جامعی با بیان اینکه رسانه های جمعی جهت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری نقش مهمی دارند، اذعان کرد: رسانه ها اعم از مکتوب، مجازی و ملی باید مردم را برای کمک و یاری رساندن به نیازمندان و مستضعفان تشویق و ترعیب و این فرهنگ را در کشور نهادینه کند.

,

 

,

, ,

 

,

وی اظهار کرد: کمک به مستضعفان و فقرا علاوه بر تقویت روحیه ایثار و فداکاری، سبب جلب رضایت خداوند می شود و از راهکارهای اساسی جهت شاد زیستن و  با نشاط زندگی کردن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه