اخبار داغ

امام جمعه موقت ورامین؛

آنهایی که دنبال سازش با آمریکا هستند معنی ایستادگی را نمی فهمند

آنهایی که دنبال سازش با آمریکا هستند معنی ایستادگی را نمی فهمند
امام جمعه موقت ورامین پس از بیان اینکه آنهایی که می‌گویند می رویم در سوریه مذاکره می کنیم نفهمیدند که انقلاب یعنی چه، گفت: آنهایی که به دنبال سازش با آمریکا و استکبار هستند نفهمیدند که انقلاب و ایستادگی یعنی چه و از سوی دیگر نیز امروز دیوانه‌ای آمده است که همه چیز را مشخص کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در مراسم صبحگاه مشترک ورامین که با حضور مسئولین شهرستان ورامین در سپاه شهرستان ورامین برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدا بهترین درس های اعتقادی و اخلاقی را به ما دادند و بزرگترین دانشگاه اخلاق به برکت دفاع مقدس در کشور ما راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامین ما,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس منشاء بیداری اسلامی شد و ما دفاع مقدس را مدر مرزهای کشور خود نمی بینیم، گفت: امروز اگر کشورهای اسلامی حتی کشورهای اروپایی که نظام های سلطه را دارند، زمانی که رگه های بیداری اسلامی و انسانی را شاهد هستیم.

,

امام جمعه موقت ورامین پس از بیان اینکه دفاع مقدس یک فرهنگ است و بزرگترین سرمایه‌ای است که در کشور داریم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زنده نگه داشتن یاد دفاع مقدس و همچنین بر راهیان نور تاکید زیادی دارند تا نسلی که آن روز را ندیده است آن فضا را ببیند و لمس کند.

,

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: باید به نسل امروز این مطلب را منتقل کنیم که ما در دفاع مقدس با صدام طرف نبودیم بلکه صدام سگ تجهیز شده آمریکایی بود ولی تمام استکبار آن روز پشت سر آن بودند.

,

وی تصریح کرد: ملت ایران به اطمینان به ذات حضرت حق و تکیه بر قدرت مردم در مقابل استکبار جهانی ایستاد و نشان داد که با تکیه بر این ارزش‌ها که نشات گرفته است عاشورا است ایستادگی کرد.

,

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه شهدا همگی وصیت‌های خود را به عاشورا و کربلا متصل می کنند، گفت: تا زمانی که سیره و روش ما الهی باشد کشور ما از هر آسیبی مصون خواهند ماند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از بیان اینکه باید بترسیم از آن روزی که ما را از اخلاقیات و عاشورا جدا کند، گفت: دشمنان تمام نیروی خود را برای جنگ نرم گذاشته اند تا این فرهنگ را از ما بگیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمن می داند تا زمانی که حجاب و چادر در جامعه اسلامی است و تا زمانی که مردان ما غیرت دارند حریف این جامعه نمی شوند به همین دلیل در جنگ نرم به سراغ ارزش های ما آمده اند.

,

حجت الاسلام سید محسن محمودی اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دینی وظیفه مهم ما است تا بتوانیم با وسیله این ارزش ها در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

,

امام جمعه موقت ورامین افزود: بعد از فوت پیامبر(ص) سران آن روز فتنه کردند و نتیجه آن نیز این شد که جامعه اسلامی ۲۵ سال از داشتن ولی خدا محروم شد و حضرت زینب پیام می دهد که اگر امروز امام حسین و خاندان آن غارت می شود به دلیل آن روز و ثقیفه است.

,

وی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلامی بزرگترین ضربه‌ها را از منافقین و همچنین افرادی که می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و شهوت پرست بودند خوردیم.

,

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه در طول تاریخ زندگی معصومین این صحنه ها را مشاهده می کنیم، گفت: امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی که رگه های کربلا در وجود او بود قیام کرد.

,

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: فتنه گران در مناصب نظام جمهوری اسلامی نیز حضور پیدا کردند و حتی با رای ملت به عنوان رئیس جمهور نیز انتخاب شده و فعالیت کردند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: بعد از امام خمینی(ره) اعلام کردند که انقلاب تمام شد ولی بعد از امام خمینی(ره) شاهد بودیم که این انقلاب به دست امام جوانتری واگذار شد.

,

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فتنه‌های جدیدتری هستند تا شعارهای کلیدی نظام به فراموشی سپرده شود، گفت: اگر در جنگ تحمیلی توانستیم به پیروزی برسیم به این دلیل بود که در قدرت بلوک غرب و شرق قرار نگرفتیم.

,

امام جمعه موقت ورامین خاطر نشان کرد: با آن محدودیت‌هایی که برای ما به وجود آورده بودند نتوانستند مقابل ما بایستند و از سوی دیگر نیز امروز توانسته ایم که قدرت نظامی به وجود آوردیم که می توانیم موشک های نقطه زن دوربرد را بسازیم.

,

وی با بیان اینکه باید با تمام وجود در مقابل استکبار می ایستیم، افزود: با دنیا مذاکره می کنیم ولی زیر بار ذلت نمی رویم.

,

حجت الاسلام محمودی پس از بیان اینکه آنهایی که می‌گویند می رویم در سوریه مذاکره می کنیم نفهمیدند که انقلاب یعنی چه، گفت: آنهایی که به دنبال سازش با آمریکا و استکبار هستند نفهمیدند که انقلاب و ایستادگی یعنی چه و از سوی دیگر نیز امروز دیوانه‌ای آمده است که همه چیز را مشخص کرده است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امروز وظیفه ما ایستادگی و مقاومت است و در عین حال حرکت در راه سازندگی کشور است که اجرای اقتصاد مقاومتی اولین اصل آن است.

,

وی پس از بیان اینکه اگر در اقتصاد خود مستقل شویم آن زمان است که هیچ کس نمی تواند در برابر این نظام ایستادگی کند، گفت: نباید بگذاریم که دشمن به ارزش های ما تعرض کند.

,

امام جمعه موقت ورامین گفت: آن زمانی که خیلی ها خواب بودند ورامینی ها برای حمایت از امام قیام کردند ولی امروز مسائلی در این شهرستان مشاهده می شود که باید بیشتر از قبل مراقبت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه