اخبار داغ

بخشدار گرگان:

مخالفت برخی از اهالی روستا و شورا مانع از طرح آب رسانی شرکت آبفا به گلند تاریکی است

مخالفت برخی از اهالی روستا و شورا مانع از طرح آب رسانی شرکت آبفا به گلند تاریکی است
بخشدار گرگان گفت: برخی از مردم اهالی روستای گلند تاریکی فخر آباد و یک نفر از عضو شورای این روستا مخالف طرح آبرسانی شرکت آبفا به این روستا است، همین امر مانع آبرسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ محمد رضا ترابی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری اظهار کرد: مردم روستای گلند تاریکی فخر آباد بنا بر استفاده نادرست از آب لوله کشی از آب های توشن و چشمه های دوبرار و مصارف آب در زمین های کشاورزی آب شرب آنها به خاطر مصرف بیش از اندازه و پایین آمدن فشار آب به خاطر کم آبی مشکلات قعطی را به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

وی افزود: در حال حاضر آب شرب این روستا تحت پوشش آب فاضلاب روستایی نیست و مردم روستا اگر می خواهند مشکل آب آنها بر طرف شود باید زیرساخت های لازم اعم از لوله کشی مناسب و نصب کنتور را برای تحت پوشش قرار گرفتن آب شرکت آب فاضلاب انجام دهند .

,

این مقام مسئول تاکید کرد: نصب کنتور این روستا در اغلب منازل انجام شده است ولی تعدادی هم مخالف این طرح هستند. از پنج عضو شورای این روستا 4 نفر موافق و 1 نفر مخالف این طرح هستند، علاوه بر این برخی از مردم روستا هم مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده اند.

,

بخشدار گرگان یادآور شد: طبق آخری نشستی که با اهالی روستا، شورا و دهیار داشته ایم مقرر شد تا روز چهارشنبه نظر نهایی روستا در خصوص نصب کنتور و قرار گرفتن تحت پوشش آبفا اعلام شود، و کسانی که مخالف این طرح هستند را راضی کنند، تا شرکت آبفا مشکل آب شرب این روستا را بر طرف کند.

,

ترابی در پایان اعلام کرد: به محض اعلام آمادگی اهالی روستا و نصب کنتور های مناسب و رفع خرابی آن، شرکت آبفا روستایی مشکل آب شرب این روستا را در اسرع وقت برطرف می کند و موظف است هر گونه مشکل کم آبی و بی آبی این روستا را بر عهده بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه