اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج عمران و معماری خراسان رضوی:

تراکنش مالی بالا، عامل نفوذ سودجویان به بازار ساختمان است

تراکنش مالی بالا، عامل نفوذ سودجویان به بازار ساختمان است
رئیس سازمان بسیج عمران و معماری خراسان رضوی گفت: تراکنش مالی بالا در صنعت ساختمان باعث شده سودجویان به این بازار وارد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون فعالیت‌های این سازمان، اظهار کرد: سازمان بسیج عمران خراسان رضوی در جشنواره مالک اشتر کشور توانست کسب رتبه اول را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: اقدامات مختلفی در سازمان در دست پیگیری است که از جمله این وظایف می‌توان به هماهنگی با ادارات مختلف نظیر نظام مهندسی اشاره کرد.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج عمران و معماری خراسان رضوی عنوان کرد: بازار عمران در حال حاضر در رکود به سر می‌برد و در صورتی که از این رکود عبور کند ۴۰۰ شغل ایجاد می‌کند که حجم عظیمی از مشاغل را در خود جای داده است.

,

 

,

روحانی اضافه کرد: چند سال پیش در مشهد به میزان یک میلیون متر مربع پروانه صادر شده است که اگر این میزان را در یک میلیون تومان هزینه صدور پروانه ضرب کنیم رقم بسیار بزرگی را مشاهده می‌کنیم که این رقم حتی از بودجه عمرانی کشور نیز بیشتر است و این میزان کاملا توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهمترین و با ارزش‌ترین سرمایه هر فرد در طول عمر است و علاوه بر این مهم، جاده‌ها قسمت دیگری از فعالیت عمرانی کشور را تشکیل می‌دهند که با سلامت و جان افراد سر و کار دارند.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج عمران و معماری خراسان رضوی ابراز کرد: ایمنی، زیبایی و کیفیت جزء الزامات مهم راه و ساختمان است، از این رو باید مهندس طوری در جامعه کار کند که این موضوعات را در نظر بگیرد زیرا بنا برای سالیان زیادی ماندگار است و سازمان بسیج مهندسین عمران این موضوعات را در اولویت کار سازمانی خود می‌داند.

,

 

,

روحانی یاد آور شد: تراکنش مالی این سازمان بسیار زیاد است و به همین دلیل وقتی در جایی گردش مالی بالایی وجود دارد به طبع عده‌ای برای سودجویی نیز به آنجا رو می‌آورند و بسیج عمران با روش‌های مختلف اقدام به کم اثر کردن این سودجویی‌ها می‌کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: سطح ساختمان‌سازی در مشهد به گونه‌ای است که حتی در استانداردهای رعایت شده در مناطق برخوردار تهران نیز رعایت نمی‌شود و صنعت ساختمان به لحاظ دقت، در مشهد رتبه خوبی دارد.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج عمران و معماری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اکثریت جامعه مهندسی افراد مقیدی هستند که برای این صنعت تأثیرات مثبتی دارند، بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که سلامت هرچه بیشتر در نظام مهندسی ساختمان و به طور کلی در صنعت ساختمان خراسان رضوی بیش از پیش برقرار شود.

,

 

,

وی ابراز کرد: هر دفتر پیشخوان خدمات مهندسی به مثابه یک شهرداری کوچک است و شهرداری عملا کار خود را به درستی برون سپاری کرده است و در حال حاضر مدیریت دفاتر پیشخوان با شهرداری و صدور مجوز شرکت‌های نظارتی و مجری به عهده سازمان نظام مهندسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه