اخبار داغ

در نشست با رسانه ها مطرح شد:

نهادینه شدن کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در جامعه توسط رسانه ها

نهادینه شدن کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در جامعه توسط رسانه ها
مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رسانه های ما باید فرهنگ سازی کرده و جامعه را به سمتی ببرند که کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، امیرعلی حیدر امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برخلاف تصوری که عامه مردم دارند، اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی و کم خوردن و کم مصرف کردن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان اینکه بسیاری از جریان ها و رسانه های معاند اقتصاد مقاومتی را ریاضت اقتصادی بیان می کنند، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی مدلی از اقتصاد است بدین صورت که شرکت های دانش بنیان را در کنار تولید داشته باشیم.

,

 

,

این مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه از مد رفتن یکی از مشکلات و ایرادات تولید در دنیای امروز است، ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی برای تولید باید به روز و آپدیت باشیم.

,

 

,

امیری با بیان اینکه در ما دفاع مقدس تحریم بوده و حتی سیم خاردار را از خارج وارد می کردیم، تصریح کرد: همان زمان هم بسیجی ها و پاسداران ما گفتند که با تکیه بر داشته ها و ظرفیت های خود می توانیم تولید کرده و تولید خود را دانش بنیان و بروز کنیم.

,

 

,

وی افزود: جمهوری اسلامی در تولید موشک بدون اینکه احتیاج به کشور دیگری داشته باشد، با تکیه بر خلاقیت ها و ظرفیت های خود پا به پای دنیا پیش می رود.

,

 

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز صنایع موشکی ما بروز و دانش بنیان شده است، خاطرنشان کرد: تمام دنیا اعتراف می کنند که ایران جزو چهار قدرت برتر موشکی جهان است.

,

 

,

امیری با بیان اینکه امروز ما یک فرهنگ تلفیقی ایرانی اسلامی داریم، یادآور شد: این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود و باید از این پس در فرهنگمان واژه مقدسی به نام اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

,

 

,

وی رسانه را انتقال دهنده و رابط دانست و عنوان کرد: بر این اساس نقش رسانه های ما این است باور عمومی جامعه را اصلاح کنیم و اقتصاد مقاومتی را به جامعه بقبولانیم.

,

 

,

این مدرس دانشگاه ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باعث می شود که پا به پای دنیا حرکت کنیم و به روزی برسیم که تولید علم داشته باشیم‌.

,

 

,

امیری تصریح کرد: رسانه های کشور باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را تعریف و نهادینه کرده و آن را جهانی کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد رسانه های دنیا در دست صهیونیسم جهانی است، افزود: پس آن رسانه ها به هیچ وجه اقتصاد مقاومتی را برای ما دانش بنیان معرفی نکرده و آن را به زانو درآمدن در اثر تحریم می دانند.

,

 

,

امیری بیان داشت: رسانه های ما باید فرهنگ سازی کرده و جامعه را به سمتی ببرند که کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه