اخبار داغ

تحلیل گر لرستانی مباحث منطقه مطرح کرد:

انتخابات کردستان عراق آغاز جنگ همیشگی بین اقلیت هاست

انتخابات کردستان عراق آغاز جنگ همیشگی بین اقلیت هاست
کارشناس مسائل سیاسی گفت: پیش بینی می شود که انتخابات به صورت ناقص انجام شود اما اجازه استقلال به کردستان ندهند و جنگی بین کردها و شیعیان و اهل سنت برای همیشه شروع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، امیرعلی حیدر امیری اظهار داشت: استعمار و طراحان جنگ نرم و سخت به دنبال این هستند که همیشه کشورهای مسلمان را درگیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر شش کشور با داعش درگیر هستند، عنوان کرد: داعش در حال شکست است و سردار سلیمانی گفتند که برای دو سه ماه آینده داعشی در عراق و سوریه وجود نخواهد داشت.

,

 

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه استکبار جهانی روی مسئله باز کردن آتش اختلافات قومی قبیله ای، شیعه با سنی، شیعه و سنی با کردها و امثال اینها کار می کند، ادامه داد: ایجاد کردستان بزرگ برنامه استکبار برای پس از داعش بود و در زمانی که عراق و سوریه به عنوان محور مقاومت در حال پیروزی بر تروریسم جهانی هستند، اسرائیل دومی را در کشور عراق ایجاد کنند.

,

 

,

امیری تصریح کرد: از طرفی شورای امنیت بیانیه مخالفت با استقلال کردستان می دهد و از طرفی رژیم اشغالگر قدس بیش از ۵۰۰ مستشار نظامی در آنجا داشته و صندوق های رای از اسرائیل می آیند.

,

 

,

وی با بیان اینکه بادیگارد و نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس در کردستان عراق حضور یافته اند، افزود: گشت هوایی منطقه کردستان را اسرائیل بر عهده گرفته و این یعنی برای پس از داعش برنامه دارند.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی به وظایف محور مقاومت در این برهه زمانی اشاره کرد و گفت: مخالفت با ایجاد کردستان مهمترین وظیفه محور مقاومت است چراکه اگر کردستان عراق ایجاد شود بدون شک کردهای سوریه، ترکیه و حتی ایران هم به دنبال استقلال خواهند بود.

,

 

,

امیری با بیان اینکه مرزهای هوایی کشورهای ترکیه، ایران و عراق با کردستان بسته شده است، یادآور شد: پرچم کردستان عراق را در کنار پرچم اسرائیل غاصب بلند کرده اند و مشاور رسانه ای مسعود بارزانی علنا بیان کرده که ما ممنون رژیم اسرائیل هستیم و تنها پشتیبان ما اسرائیل است.

,

 

,

وی با بیان اینکه محور مقاومت باید اقدام انگلیس در رابطه با اسکاتلند را انجام دهد، عنوان کرد: انگلیس جوری خوراک رسانه ای و تبلیغات انجام داده که هر بار رای گیری برای استقلال اسکاتلند می شود رای نمی آورد.

,

 

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه حدود دو میلیون لر و لک در کردستان عراق وجود دارد، ادامه داد: ما باید در قالب جنگ نرم همین دو میلیون را به سمت خود جذب کرده و اگر زمانی انتخابات برگزار شد، اینها به عدم استقلال کردستان رای دهند.

,

 

,

امیری تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای ما باید اقلیت دو میلیونی لر و لک کردستان عراق را در نظر گرفته و کار حساب شده ای انجام شود که در آینده هم جلوی این کار را بگیریم.

,

 

,

وی افزود: پیش بینی می شود که انتخابات به صورت ناقص انجام شود اما اجازه استقلال به کردستان ندهند و جنگی بین کردها و شیعیان و اهل سنت برای همیشه شروع شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه