اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه سراوان مطرح کرد

واقعه کربلا بزرگترین فرهنگ انقلابی

واقعه کربلا بزرگترین فرهنگ انقلابی
معاون هماهنگ کننده سپاه سراوان در مراسم شب شعر عاشورایی اظهار داشت: در طول تاریخ هیچ واقعه ای مانند کربلا عموم را تحت تاثیر قرار نداده است و بزرگترین فرهنگ انقلابی محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، مراسم شب شعر عاشورایی با حضور سرهنگ پاسدار نادر شهرکی معاون هماهنگ کننده سپاه، محمد صادق ملک آبادی مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، عبدالسلام بلوچ زاده مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

در این مراسم سرهنگ پاسدار نادر شهرکی معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ واقعه ای مانند کربلا عموم را تحت تاثیر قرار نداده است و بزرگترین فرهنگ انقلابی محسوب می شود، گفت: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

,

وی در ادامه اظهار داشت: امام حسین (ع) در واقعه کربلا با خون خود اسلام را زنده نگه داشت و توانست الگوی رشادت و ایثار برای جوانان باشد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس در 31 شهریور سال 59 توسط صدام و با تحریک استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، تصریح کرد: صدام با خیالی باطل فکر فتح خرمشهر و تهران را در یک هفته در سر داشت.

,

وی در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: دشمنان با حمایت کشورهای صهونیستی قصد سرنگونی انقلاب نوپای ما را داشتند که با رشادت مردم حتی در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند وجبی از خاک ایران را تصاحب کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه صدام عفلقی مستقیما توسط 34 کشور با انقلاب اسلامی در جنگ بوده است، اذعان داشت: کشور ایران در جنگ تحمیلی از 34 کشور اسیر گرفته است که طی نشست هایی آزاد شدند.

,

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی بیش از 220 هزار شهید برجای گذاشته که توانسته اند پرچم اسلام و انقلاب را پابرجا نگه دارند، افزود: ایران در عصر حاضر جز ابر قدرت های دنیا است و این قدرت جز رشادت های جوانان بدست نمی آید.

,



انتهای پیام

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه