اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب :

مقاومت و پایداری مردم از دستاوردهای دفاع مقدس است / لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه

مقاومت و پایداری مردم از دستاوردهای دفاع مقدس است / لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت درجامعه گفت : مقاومت و پایداری مردم دربرابر استکبارجهانی از دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدارمجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس فرصتی مغتنم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , بازی دراز,

 

,

وی افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی از دستاوردهای مهم ملت ایران در دوران هشت دفاع مقدس است که باید این فرهنگ حفظ و تقویت شود.

,

 

,

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: وجود رهبری آگاه و فرزانه، مردمی همدل و متحد و دستورات دین مبین اسلام باعث شد حمله ارتش عراق به ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ناکام بماند و به مدد رهبری آگاهانه پیرجماران و همت و غیرت دلاور مردان و شیرزنان ایرانی به حماسه ای جاودان بدل شود.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرزمشترک با کشورعراق دارد و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی 874 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه