اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در هیرمند برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در هیرمند برگزار شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

سرهنگ پاسدار جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: قطعا با کشوری که به خاک یک کشور دیگر تعرض کرده است مدارا کردن کار پسندیده ای نخواهد بود و در نهایت ذلت و خاری به ارمغان خواهد آورد لذا دفاع عاقلانه ترین کاری است که میتوان در مقابل دست درازی های دشمن انجام داد.

,

فرمانده بسیج سپاه شهرستان هیرمند بیان داشت: همانطور که بنیان گذار انقلاب اسلامی فرمودند ملتی که با دشمن سازش کند در نهایت سیلی خواهد خورد امروزه نیز جوانان این مرز و بوم با اتکا به خداوند و غیرت دینی و همچنین اطاعت از ولایت توانسته اند از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

,

سرهنگ رضایی افزود: امروزه باید به دو نکته ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به آن تاکید داشته اند را مهم برشمرد و از نفوذ دشمن که مهترین مسئله در جنگ نرم است جلوگیری کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن به این موضوع دست یافته است که تنها با نفوذ می توان به کشور دست درازی کرد اما اگر جوانان و مردم ما در راه رزمندگان و شهداء هشت سال دفاع مقدس گام برداشته باشند هیچ گاه اجازه نفوذ به دشمن نخواهد داده شد.

,

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند نیز در این مراسم اذعان داشت: ولایت مدار واقعی آن است که تابع قانون باشد، در فتنه 88 با قانون شکنان طبق قانون رفتار شد و حکم حکومتی نبود.

,

وی افزود: اگر در لحظات حساس به فرمان رهبری ماندیم، ولایت مدار واقعی هستیم، هنوز در این انقلاب مورد آزمایش سختی قرار نگرفته ایم تا بتوانیم ولایت مدار و غیر ولایت مدار را تشخسص دهیم، امروز حرف از ولایت بسیار است اما در عمل برخی ها چیز دیگری نشان می دهند.

,

, ,

حجت الاسلام گزمه گفت: باید بصیرت و آگاهی پیدا کنیم، همه ی شهدای ما امام شناس بودند، ور در وصیت نامه خود مردم را به تبعیت از امام حسین(ع) و ولایت دعوت کرده اند.

,

امام جمعه هیرمند خاطرنشان کرد: میوه شیرین دفاع مقدس را امروز در سوریه برداشت کرده ایم، برخی از مردم سوریه با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده اند و تحول عظیمی در روند زندگی آنان ایجاد شده است.

,

وی گفت: امروز به همت خون شهدا، رشادت جانبازان و ایثارگران فرهنگ دفاع مقدس، فراتر از منطقه گسترش یافته است.

,

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند نیز همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم گفت: همه ی مردم باید رهرو واقعی راه ولایت باشیم ؛ همان چیزی که در طول انقلاب به اثبات رسانده ایم.

,

وی افزود: نظام ماه همواره دشمنانی در داخل و خارج کشور دارد دشمن در لباس های گوناگون ظهور پیدا می کنند اما باید در راه ولایت استوار ماند زیرا شهدا،جانبازان و ایثارگران در این راه قرار داشته اند.

,

پیری گفت: مسیر ولایت توانست هشت سال دفاع مقدس را به زیبایی مدیریت کند ،مردم نیز به این امر لبیک گفتند و در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند، و حماسه ای ماندگار آفریدند.

,

فرماندار هیرمند بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل همه ی دنیا با نگاه ولایت رو به رو شد، امروز نیز باید  این نگاه سرلوحه کار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه