اخبار داغ

رئیس انجمن خبرنگاران تربت حیدریه:

رسانه‌های تربت حیدریه حتی با ساز ناکوک هیئت‌های ورزشی هم می‌خوانند

رسانه‌های تربت حیدریه حتی با ساز ناکوک هیئت‌های ورزشی هم می‌خوانند
رئیس انجمن خبرنگاران تربت حیدریه در پاسخ به انتقاد برخی روسای هیئت های ورزشی مبنی بر انعکاس اخبارهیئت ها در رسانه ها گفت: رسانه های تربت حیدریه حتی با ساز ناکوک هیات های ورزشی هم می خوانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، در نشست بررسی چالش های رسانه ای ورزش تربت حیدریه با هیات ورزشی این شهرستان، چند نفر از مسوولان هیات ورزشی و از جمله وفاخواه، نایب رییس هیات فوتبال و ذاکری، رییس هیات تکواندو، اظهار کردند: خبرنگاران برای پوشش اخبار ما پا پیش نمی گذارند و تا زمانی که به آن ها گزارش فعالیت های خود را ارائه نکنیم، خبری از ما در رسانه های خود درج نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

در مقابل چند نفر از مسوولان هیات های ورزشی تربت حیدریه و از جمله غلامی، رییس هیات تیراندازی و حسین زاده، رییس ورزش روستایی افزودند: ما باید از خود سوال کنیم تا چه اندازه با خبرنگاران تعامل داریم و تا چه اندازه توانسته ایم آن ها را از فعالیت های خود مطلع سازیم؟.

,

 

,

آن‌ها همچنین اظهار کردند: تاکنون ما تنها خود را متعهد به ارائه گزارش به مافوق می دانستیم، در حالی که برای ما زیاد مهم نبوده که مردم و اصحاب رسانه از فعالیت ها مطلع شوند.

,

 

,

رسانه‌های تربت حیدریه حتی با ساز ناکوک هیات‌های ورزشی هم می‌خوانند

, رسانه‌های تربت حیدریه حتی با ساز ناکوک هیات‌های ورزشی هم می‌خوانند,

 

,

رئیس انجمن خبرنگاران تربت حیدریه در پاسخ به انتقاد برخی از روسای هیت های ورزشی مبنی بر انعکاس اخبارهیئت ها در رسانه ها افزود: رسانه های تربت حیدریه حتی با ساز ناکوک هیات های ورزشی هم می خوانند.

,

 

,

علی اصغر غضنفری اظهار داشت: اکنون در این شهرستان تنها خبرگزاری های جمهوری اسلامی، صدا و سیما و تابان تربت و نیز روزنامه خراسان و هفته نامه نوید خراسان و پیام ولایت، به عنوان فعال ترین رسانه های این خطه، به هر شکلی که توانسته اند با هیات های ورزشی ارتباط برقرار کرده اند، اما در مقابل گاه در حقشان جفا نیز شده است.

,

 

,

وی افزود: هر چند بحث ورزش و امور جوانان برای رسانه ها همیشه مورد تاکید بوده و هست و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی به عنوان زیر مجموعه این اداره می تواند صدای ورزش شهرستان را رساتر از همیشه به منصه ظهور برساند، اما تحقق این مهم تعامل دو طرفه و ارایه ساز و کارهای حرفه ای تر به خصوص از ناحیه هیات های ورزشی در حوزه اطلاع رسانی را می طلبد.

,

 

,

غضنفری با بیان اینکه در سال های اخیر ورزش به حوزه فرهنگ عمومی راه پیدا کرده، گفت: این نهایت بی انصافی است اگر نقش رسانه ها را در این ارتباط ندیده انگاریم.

,

 

,

بیش از توان خود فعالیت داریم

, بیش از توان خود فعالیت داریم,

 

,

سر دبیر هفته نامه نوید خراسان نیز گفت: رسانه های تربت حیدریه با بضاعت نیروی انسانی که در اختیار دارند برایشان مقدور نیست به 40 هیات ورزشی مدام سر بزنند و از وقایع مطلع شوند؛ اما با این حال بیش از توان خود فعالیت دارند.

,

 

,

حسن نیکنام افزود: در عین حال برای روسای هیئت های ورزشی مقدور است با خبرنگاران که تعداشان هم زیاد نیست، تعامل برقرار کرده و آنها را از رویداد ها و اخبار مطلع کنند.

,

 

,

وی گفت: نکته دیگر اینکه نحوه تعامل با رسانه های تربت حیدریه با سلیقه شخصی مسئول هیات اتفاق می افتد و نه با توجه به کارکردهای رسانه و این شیوه منجر به دور شدن هیات های ورزشی از رعایت اصول حرفه ای اطلاع رسانی شده است.

,

 

,

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در شهرستان تربت حیدریه بالغ بر 15 هزار ورزشکار در 32 هیئت ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه