اخبار داغ

توضیحات سازمان سنجش درباره استقرار بازرسان

توضیحات سازمان سنجش درباره استقرار بازرسان
سازمان سنجش آموزش کشور در توضیحاتی اعلام کرد: استقرار بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در این سازمان همه ساله انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان سنجش آموزش کشور در جوابیه‌ای درباره خبر "استقرار بازرسان در سازمان سنجش" که در روزهای گذشته منتشر شد، اعلام کرد.

در این جوابیه آمده است:

"با سلام؛

احتراماً، در خصوص درج مطلبی تحت عنوان "استقرار بازرسان در سازمان سنجش" مورخ 96.07.01 جوابیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی کاربران و متقاضیان ارسال می‌گردد.

مستدعی است وفق مقررات، انعکاس جوابیه فوق در اسرع وقت از طریق آن پایگاه خبری صورت پذیرد.

استقرار بازرسان محترم سازمان بازرسی کل کشور براساس برنامه‌ریزی دوره‌ای آن سازمان محترم همه ساله انجا می‌یابد، همان طور که در متن خبر ذکر کرده‌اید در سال جاری نیز ایشان از تاریخ 21 مرداد سال 96 (یک ماه قبل از تاریخ اعلام نتایج آزمون سراسری) در این سازمان مستقر بوده و حضور ایشان آنگونه که از چینش خبر استنباط می‌‌شود مرتبط با اعلام نتیجه آزمون فوق نبوده است.

سازمان سنجش در تمامی مراحل برگزاری آزمون با انتشار اطلاعیه‌های لازم، زمان و چگونگی بررسی درخواست‌ها و اعتراضات داوطلبان را به اطلاع عموم می‌رساند، در این آزمون نیز براساس بند (ز) مفاد اطلاعیه اعلام نتایج آزمون سراسری سال 96 که در تاریخ 24 شهریور انتشار یافته است روند رسیدگی به درخواست ایشان اعلام شده است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه