اخبار داغ

نمایندگان برای دولت ابزار هستند؛

ژن خوب در راه استانداری بوشهر/بی اعتنای مسئولین دولت به رای نمایندگان

ژن خوب در راه استانداری بوشهر/بی اعتنای مسئولین دولت به رای نمایندگان
مدتی است که دولت شروع به تغییرات کرده و روزانه تغییراتی در سطح مدیران استانی دارد اما حواشی انتخاب استاندار بوشهر همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ روز گذشته استاندار بوشهر با همین سمت به گیلان معرفی و گراوند معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر سرپرست شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

تلاش هایی از سوی مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار در حال انجام است اما انگار آقای وزیر هیچ توجهی به نظر نمایندگان ندارد و فقط در مواقع لزوم از رای آنها برای منافع استفاده می کنند و در امورات استان هیچ گونه اظهار نظری از آنها ندارند.

, .,

گزینه هایی که برای سکان مدیریت ارشد استان مطرح است که هر کدام دارای ژن خوب هستند و با لابی گری یکی از وزرا معرفی شده اند. سید علی آقازاده از گزینه های محتمل استانداری بوشهر از نزدیکان وزیر ورزش و جوانان را در هر سازمانی است و همراه همیشگی سلطانی فر از سازمان میراث فرهنگی تا وزارت ورزش و جوانان است.

, ., .,

وی که به واسطه ارتباط فامیلی با وزیر ورزش و جوانان به وزارت کشور برای استانداری بوشهر معرفی و در حال رایزنی های نهایی است، در زمان مسئولیت شهرداری کرج هیچ گونه سابقه و عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشته و به لحاظ مدیریتی بسیار ضعیف است.

, .,

وی که از ژن‌های خوب آقای وزیر است خود را برای سکانداری استانداری بوشهر انتخاب کرده و در حال رایزنی های نهایی است در حالی که هیچ گونه آشنایی به موقعیت ها و ظرفیت های استان ندارد.

, .,

استان بوشهر با توجه به موقعیت وظرفیت هایی که در حوزه صنعت و نفت دارد باید فردی قوی در حوزه اجرایی وارد استان شود در حالی که آقازاده نگاه امنیتی به استان دارد.

, .,

شنیده‌های سپاس حکایت از این دارد که وی در طول سابقه ای که در فضای مجازی از خود منتشر کرده است دارای مشکلاتی است و پرونده‌هایی در سازمان بازرسی کل کشور دارد.

, .,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه