اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر میامی:

حضور در جلسات شورای شهر حق شهروندان است/ شهردار میامی تا نیمه مهرماه معرفی می شود

حضور در جلسات شورای شهر حق شهروندان است/ شهردار میامی تا نیمه مهرماه معرفی می شود
رئیس شورای شهر میامی با بیان اینکه تا کنون مانع حضور هیچ فردی در جلسات شورا نشده ایم، گفت: جلسات شورای شهر طبق قانون علنی است و ما تابع قانون هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی اصغری رئیس شورای اسلامی شهر میامی در گفتگو با مرآت با اشاره به زمان بندی های صورت گرفته درباره انتخاب شهردار میامی گفت: تا کنون 14 گزینه پیشنهادی برای تصدی سمت شهرداری، رزومه و برنامه های خود را به شورای اسلامی شهر میامی ارائه کرده اند و ما بنا داریم تا پیش از نیمه مهرماه شهردار جدید را معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

رئیس شورای اسلامی شهر میامی در ادامه در پاسخ به پرسشی در ارتباط با برگزاری علنی جلسات شورا با بیان این که ما تا کنون مانع حضور هیچ فردی در جلسات شورا نشده ایم، اظهارکرد: جلسات شورای شهر طبق قانون علنی است و ما تابع قانون هستیم.

,

اصغری با اشاره به اینکه تمامی شهروندان حق دارند در جلسات شورا حضور پیدا کنند، افزود: موارد متعددی اتفاق افتاده که شهروندانی که برای حل مشکل خود به شورا مراجعه کرده اند در جلسه شورا حضور یافته اند.

,

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شورای شهر میامی درباره کاربری اراضی مطابق قانون عمل می کند، بیان کرد: به خاطر ندارم باغ زنده ای در میامی با تغییر کاربری به مجموعه مسکونی یا تجاری تبدیل شده باشد.

,

رئیس شورای اسلامی میامی با بیان اینکه تخریب باغات دایر و زنده طبق قانون ممنوع است گفت: تا کنون موردی از تخریب باغات در میامی نداشته ایم و پس از این نیز تابع قانون خواهیم بود.

,

اصغری در پاسخ به پرسشی درباره اولویت ها و برنامه های کلان شورای پنجم در میامی اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های ما ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری میامی است که برای این منظور تولید شن و ماسه و احداث میدان بار به منظور عرضه میوه و تره بار را در دستور کار داریم.

,

نصب المان در میادین میامی

, نصب المان در میادین میامی,

وی نصب المان در میادین میامی را از دیگر برنامه های شورای پنجم با هدف زیباسازی و تغییر سیما و منظر شهری عنوان کرد و گفت: افزون بر این ما تلاش می کنیم مشارکت بخش خصوصی و سهم سرمایه گذاری در پروژه های شهری را تشدید کنیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر میامی تشدید مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری را امری اشغال زا توصیف و خاطرنشان کرد: در شورای چهارم سرمایه گذاران زیادی به شورا دعوت شدند اما تنها در خصوص احداث یک رستوران در پارک جنگلی آب مرجان با بخش خصوصی به توافق رسیدیم.

,

اصغری افزود: رستوران مذکور در روزهای اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

,

وی در پایان با دعوت از تمامی سرمایه گذاران برای فعالیت و سرمایه گذاری در شهر میامی گفت: ما در شورای پنجم آمادگی خود را برای همکاری با سرمایه گذاران در تمامی زمینه های مدنظر آنان اعلام می کنیم و تمامی امکانات و داشته های خود را برای تشدید مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری بکار می گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه