اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان در نشست خبری:

فوتبال بزرگترین پدیده اجتماعی است / چرا مسابقات صنایع طلایی پخش زنده نمی شود؟

فوتبال بزرگترین پدیده اجتماعی است / چرا مسابقات صنایع طلایی پخش زنده نمی شود؟
مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان با انتقاد از عدم پخش زنده مسابقات این تیم گفت: پخش زنده مسابقات صنایع طلایی در لیگ دسته 2 فوتبال کشور به ترویج ورزش در بین مردم استان سمنان کمک خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا صمیمی مقدم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع طلایی سمنان که چند هفته ای از حضورش در راس هرم مدیریتی این باشگاه نمی گذرد، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات سمنان با اشاره به حضور تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: امیدوارم با حمایت مردم، رسانه ها و مسئولان سمنان بتوانیم شاهد درخشش تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته 2 فوتبال کشور باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان با اشاره به سوابق خود در مدیریت ورزش در سطوح حرفه ای اظهار کرد: شخصا به جایگاه و اهمیت رسانه ها در حوزه های مختلف به ویژه ورزش اعتقاد داشته و دارم لذا از تمام رسانه ها و اهالی قلم برای حمایت از کادر فنی و بازیکنان صنایع طلایی سمنان دعوت می کنم.

,

صمیمی مقدم با بیان اینکه فوتبال یک پدید بزرگ اجتماعی با ابعاد بسیار زیاد است گفت: صنایع طلایی سمنان فرصتی است تا جوانان و نوجوانان این شهر برای فعالیت های ورزشی انگیزه پیدا کنند که این موضوع پیامدهای مثبت فراوانی به دنبال خواهد داشت.

,

وی مهمترین هدف مدیریت و اعضای تیم صنایع طلایی را صعود به لیگ دسته 1 فوتبال کشور عنوان کرد و افزود: مردم استان سمنان شایسته داشتن تیمی در سطوح عالی فوتبال کشور هستند که تحقق این امر با برنامه ریزی دقیق و انسجام بخش های مختلف، دور از انتظار نیست.

,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان با اشاره به کسب 4 امتیاز در 2 بازی نخست توسط این تیم تصریح کرد: معتقدم در بازی دوم که مقابل کاسپین قزوین انجام شد نیز برنده بازی بودیم و گل تساوی تیم مقابل صرفا بر اثر یک اتفاق به ثمر رسید.

,

صمیمی مقدم به حضور بازیکنان سرشناس در تیم صنایع طلایی سمنان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه این تیم را در دقیقه 90 تحویل گرفتم اما خوشبختانه در حد امکانات خود توانستیم کادر فنی و بازیکنان خوبی را به این تیم بیاوریم.

,

وی با یادآوری ظرفیت های موجود برای درآمدزایی ورزشی در سمنان اظهار کرد: قطعا تمام تجارب خود را در جذب منابع مالی برای صنایع طلایی به کار خواهم بست و امیدوارم بتوانم تجربه ورزشی موفقی در استان سمنان به ثبت برسانم.

,

مدیرعامل صنایع طلایی سمنان ادامه داد: شخصا تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای کادر فنی و بازیکنان انجام داده ام و البته برخی اقدامات نیز باید از سوی مسئولان استان سمنان انجام شود.

,

صمیمی مقدم با انتقاد از صدا و سیمای مرکز سمنان به جهت عدم پخش زنده مسابقه نخست این تیم گفت: در حال حاضر بیش از 20 مرکز استان نسبت به پخش زنده مسابقات لیگ 1 و 2 اقدام می کنند اما متاسفانه این اتفاق در بازی های صنایع طلایی سمنان رخ نداده است.

,

وی در بخش دیگری از این نشست خبری با تقدیر از فرهنگ بالای شهروندان سمنانی تصریح کرد: شهری به زیبایی و بزرگی سمنان نیازمند اقدامات پایه ای در امر ورزش بویژه رشته فوتبال است و این موضوع به توسعه اقتصادی سمنان کمک خواهد کرد.

,

این مدیر ورزشی با ابراز تاسف از نبود زمین چمن مناسب در سمنان گفت: قطعا وجود زیرساخت یکی از اصلی ترین عوامل توسعه ورزش در هر منطقه ای است و بدون آن امکان رشد چندانی وجود نخواهد داشت.

,

صمیمی مقدم، بار دیگر به ضرورت انجام تعهدات مسئولان استان در قبال این تیم اشاره کرد و افزود: شخصا حسن نیت خود را برای ارتقای سطح فوتبال سمنان اثبات کرده ام و از این پس از مسئولان استان بویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرمانداری و شهرداری سمنان توقع دارم حمایت های خود را از صنایع طلایی عملی کنند.

,

وی ادامه داد: لازم است از رئیس هیات فوتبال استان و نیز سرپرست شهرداری سمنان به جهت کمک هایی که تاکنون به صنایع طلایی صورت داده اند تشکر کنم و البته از شهرداری سمنان نیز می خواهم چند دستگاه اتوبوس را به جابجایی تماشاگران این تیم اختصاص دهد.

,

مدیرعامل صنایع طلایی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت در خصوص عوامل پیشرفت فوتبال استان در سالهای آینده نیز گفت: پیشنهاد می کنم یک باشگاه فرهنگی ورزشی توسط یکی از دستگاه های دولتی استان به ثبت برسد تا زمینه های حمایت های بیشتر مسئولان از آن فراهم شود.

, مرآت,

صمیمی مقدم افزود: در کنار ثبت این باشگاه می توان ظرف مدت 3 تا 5 سال یک کمپ ورزشی شامل بخش های گوناگون احداث و به مرور زیرساخت های ورزشی استان را تکمیل کرد و با استفاده از آن به آموزش رده های پایه در ورزش های محوری پرداخت.

,

وی در همین خصوص با اشاره به تجربه موفق برخی استانها در رشته فوتبال خاطرنشان کرد: امروزه آکادمی های فوتبال نقش مهمی در کشف و تربیت استعداد رده های پایه ایفا می کنند که این امر به گسترش ورزش حرفه ای در استانها  منجر شده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه