اخبار داغ

سردار سلامی در مراسم معارفه فرمانده جدید حفاظت سپاه:

انقلاب اسلامی امروز اولویت اول جهان است / سخنان رئیس جمهور آمریکا اعتراف عاجزانه به قدرت مهارناپذیر ایران اسلامی بود / آمریکا مسیر زوال را طی می‌کند

انقلاب اسلامی امروز اولویت اول جهان است / سخنان رئیس جمهور آمریکا اعتراف عاجزانه به قدرت مهارناپذیر ایران اسلامی بود / آمریکا مسیر زوال را طی می‌کند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی امروز اولویت اول جهان است، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا اعتراف عاجزانه به قدرت مهارناپذیر ایران اسلامی بود. امروز آمریکا مسیر زوال را طی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سپاه حفاظت طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و یاران باوفایش و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تردید نداریم سرشت شیعه و گل وجود او با گلاب عاشورا عجین شد و هویتی که برای مسلمانان و شیعیان ساخته شد از آن واقعه عظیم ریشه گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی با بیان این‌که عاشورا قله رفیع فضیلت عالم هستی است، گفت: همه معانی که به آن عشق می‌ورزیم نظیر ایثار، شهادت، عاطفه، جوانمردی، مهر، محبت، شجاعت و … همه از آن چشمه عظیم جوشید و در مسیر زمان نسل‌های بشریت را تحت تاثیر خود قرار داد.

,

 

,

* واقعه عاشورا الهام‌بخش، حیات‌بخش و روحیه آفرین است

, * واقعه عاشورا الهام‌بخش، حیات‌بخش و روحیه آفرین است, * واقعه عاشورا الهام‌بخش، حیات‌بخش و روحیه آفرین است,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: واقعه عاشورا توسط خداوند متعال به‌عنوان حجت بالغه در مسیر حرکت بشر قرار گرفت. پیام‌های این واقعه عظیم برای تمام بشریت به‌ویژه پاسداران بسیار الهام‌بخش و حیات‌بخش و روحیه آفرین است.

,

وی با بیان این‌که عاشورا نشان داد که راه سعادت مسلمانان در مقابل مستکران از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌کند، بیان داشت: عاشورا نشان داد که هیچ حجت و دلیلی برای ترک میدان جهاد وجود ندارد. کم بودن نفرات سپاه ملاکی برای غلاف کردن شمشیر جهاد نیست.

,

 

,

* اسلام با قلم عالمان، حکمت اندیشمندان و شمشیر مجاهدان پیش رفته است / آرمان ما قطعه قطعه شدن در راه خداست

, * اسلام با قلم عالمان، حکمت اندیشمندان و شمشیر مجاهدان پیش رفته است / آرمان ما قطعه قطعه شدن در راه خداست, * اسلام با قلم عالمان، حکمت اندیشمندان و شمشیر مجاهدان پیش رفته است / آرمان ما قطعه قطعه شدن در راه خداست,

سردار سلامی تاکید کرد: واقعاً اسلام با قلم عالمان و بیان و حکمت اندیشمندان و شمشیر مجاهدان پیش رفته است. ما وظیفه داریم الهام جاری شده روح عاشورا را در کالبد هستی راه خود قرار دهیم. 

,

وی ادامه داد: با اعتقاد به قیام عاشورا لباس سبز پاسداری از انقلاب اسلامی را به تن کردیم و با شهدا عهد و پیمان بستیم و آرمان ما قطعه قطعه شدن در راه خداشت.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عاشورا نشان داد دین مبین اسلام انقدر بزرگ است که زیباترین انسان هستی فدا می‌شود تا اسلام بماند.

,

 

,

* تصویر و حماسه عاشورا را در دفاع مقدس دیدیم

, * تصویر و حماسه عاشورا را در دفاع مقدس دیدیم, * تصویر و حماسه عاشورا را در دفاع مقدس دیدیم,

وی با بیان این‌که ما عاشورا را و تصویر و حماسه این واقعه را در دفاع مقدس دیدیم، عنوان کرد: واقعاً اگر عاشورا تکیه‌گاه معنوی و حجت ما در مقابل این سپاه عظیم ابلیس نبود رای چنین دفاع شکوهمندی در برابر این چنین دشمن را نداشتیم.

,

سردار سلامی افزود: پیروز شدن در برابر امپراطوری بشر هرگز نه با نیوری سلاح و نه کثرت نفرات ممکن نبود و فقط باور بود که توانست چنین عظمتی را برای ایران خلق کند.

,

وی اظهار داشت: اسلام پس از قرن‌ها امروز به حاکمیت رسیده است و تشکیل حکومت داده است. اسلام امروز به یک ضلع از اضلاع هندسه قدرت جهان تبدیل شده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول تاریخ هرگاه اسلام ظهور کرد همه قدرت‌ها در برابر آن ایستادند. چه در بعثت اسلام که همه کفار با قدرت و شوکت در برابر این خورشید عالم تاب ایستادند و یاران او را در محاصره شدید قرار دادند و امروز اسلام به سرعت شرق و غرب را تحت تاثیر قرار داد و اسلام گسترش یافت و امروز ۱٫۵ میلیارد مسلمان در جهان هستند.

,

 

,

* اسلام تندیس انقلاب است

, * اسلام تندیس انقلاب است, * اسلام تندیس انقلاب است,

وی با بیان این‌که اسلام تندیس انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به موضوع اول جهان تبدیل شده است. 

,

سردار سلامی گفت: انقلاب اسلامی اولویت اول جهان اسلام است و این را در اجلاس اخیر مجمع عمومی سازمان ملل دیدید. رئیس جمهور به ظاهر بزرگترین قدرت جهان چگونه از قدرت نظام اسلامی منفعلانه سخن گفت.

,

وی ادامه داد: بر خلاف کسانی که فکر می‌کنند تفکر و صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا تهدید آمیز بود، بنده سخنان وی را از پرس‌تی‌وی گوش کردم و در صحبت او هیچ تهدیدی نبود.

,

 

,

* رئیس جمهور آمریکا از قدرت ایران هراس دارد / انقلاب اسلامی امروز مانع سلطه آمریکا به جهان اسلام است

, * رئیس جمهور آمریکا از قدرت ایران هراس دارد / انقلاب اسلامی امروز مانع سلطه آمریکا به جهان اسلام است, * رئیس جمهور آمریکا از قدرت ایران هراس دارد / انقلاب اسلامی امروز مانع سلطه آمریکا به جهان اسلام است,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سخنان رئیس جمهور در اجلاس اخیر سازمان ملل اعتراف عاجزانه در مورد اعتراف قدرت مهار ناپذیر انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا از همه دنیا خواست ایران را مهار کنند. او از دستیابی ایران به دانش‌ها حراس دارد.

,

سردار سلامی تاکید کرد: نفوذ انقلاب اسلامی در حال گسترش است و ایران مانع سلطه آمریکا به جهان اسلام است.

,

وی گفت: انقلاب اسلامی امروز رشد یافته و در حال قدرت یافتن است و آمریکا مسیر زوال را طی می‌کند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن زمانی که آمریکا قوی‌تر بود و ما ضعیف‌تر، بر او غلبه کردیم. امروز ما قوی‌تر و او بسیار ضعیف‌تر شده و نتیجه مشخص است و دشمنان ما در جستجوی مهار رشد قدرت انقلاب اسلامی هستند.

,

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سپاه حفاظت با حضور پرشور مسئولان کشوری و لشکری برگزار و طی آن از زحمات سردار گرجی‌زاده تقدیر و سردار علی نصیری پیشکسوت راه ایثار و شهادت و از فرماندهان دلیر سپاه اسلام به‌عنوان فرمانده جدیدی سپاه حفاظت معرفی شد.

, تهران نیوز, تهران نیوز,

سردار علی نصیری در حال حاضر با حفظ سمت مسئولیت سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران و سپاه حفاظت را برعهده دارد. وی از بعد از تفکیک سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام مسئولیت فرماندهی این سپاه را برعهده گرفت و در طول این مدت در حوزه زیرساخت، انجام ماموریت‌ها، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، محرومیت‌زدایی در استان تهران موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه