اخبار داغ

آتش زدن خودروی «ب ام‌و» به نشانه اعتراض

آتش زدن خودروی «ب ام‌و» به نشانه اعتراض
یک شهروند ایرانی – ایتالیایی به نشانه اعتراض به مشکلات نقص فنی و خدمات پس از فروش شرکت بی‌ام‌و، خودروی خود را به آتش کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا،  یک شهروند و تاجر ایرانی – ایتالیایی که در آلمان ساکن است، سابقه زیادی در آسیب رساندن و نابود کردن خودروهای بی‌ام‌و خود به نشانه اعتراض به خودروهای ساخت این شرکت آلمانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 آتش زدن خودروی «ب ام‌و» به نشانه اعتراض
, آتش زدن خودروی «ب ام‌و» به نشانه اعتراض,

وی پیشتر هم در سال ۲۰۱۳ میلادی، خودروی بی‌ام‌و مدل M۶ خود را در مقابل نمایشگاه خودروی فرانکفورت با یک تبر و چکش به مرز نابودی کشانده بود. وی پس از رسانه ای شدن این موضوع، اقدام به تعمیر و احیای خودروی خود کرد و دوباره در نمایشگاه خودروی ژنو سال ۲۰۱۴ همین کار را تکرار کرد.

وی بر این باور است که جعبه دنده خودروهایی که خریداری و استفاده کرده، بسیار سر و صدا ایجاد می کنند و این امر موجب نارضایتی و ناخشنودی او شده است این در حالیست که به گفته وی، هیچ یک از مراکز خدمات پس از فروش محصولات بی‌ام‌و، این مشکل را نقص فنی ندانسته و به اعتراض های او رسیدگی نکرده اند. سال بعد از آن، وی این بار خودروی بی‌ام‌و مدل Z۳ خود را آتش زده و به تازگی نیز در آخرین اقدام در مقابل موزه بی‌ام‌و واقع در شهر مونیخ ، سری ۷ خودروی بی‌ام‌و خود را به آتش کشید.

نکته جالب اینجاست که این خودروساز قدرتمند آلمانی هیچ واکنشی به این گونه اعتراض ها در سالهای اخیر نشان نداده است و شاید دلیل ان این است که از دیدگاه آنها، این گونه اقدامات بسیار دور از منطق بنظر می رسد و واکنش به آن ممکن است چنین اعتراض هایی را گسترش دهد. اما با این حال به آتش کشیده شدن و نابودی خودروهای مطرح بی‌ام‌و در رویدادهای مهم، ضربه‌ بزرگی به اعتبار این خودروساز مطرح جهانی خواهد زد.
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه