اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر :

شهید حججی به دنبال این بود که خدا را راضی کند/ اخلاص باعث محبوبیت شهید حججی شد

شهید حججی به دنبال این بود که خدا را راضی کند/ اخلاص باعث محبوبیت شهید حججی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر گفت: همه حرکات شهید حججی از جمله ازدواج، حضور در اردوهای جهادی برای خدا بود. شهید حججی به دنبال این بود که خدا را راضی کند و از خودنمایی پرهیز می کرد اگر کارهای ما رنگ خدایی بگیرد همه مجذوب ما می‌شوند و آن را الگو قرار می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین داود ضمیر رضوانی در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر با اشاره به قیام امام حسین (ع) و ماندگاری محبت ایشان در دل دوست داران گفت: امام حسین (ع) چون همه وجودش را برای خدا گذاشت در دل‌ها ماندگار شد اگر کسی در این مسیر قدم بردارد و دلش را از غیر خدا تهیه کند نتیجه همین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام والمسلمین داود ضمیر رضوانی در گفت‌وگو با , اسلامشهرخبر , با اشاره به قیام امام حسین (ع) و ماندگاری محبت ایشان در دل دوست داران گفت: امام حسین (ع) چون همه وجودش را برای خدا گذاشت در دل‌ها ماندگار شد اگر کسی در این مسیر قدم بردارد و دلش را از غیر خدا تهیه کند نتیجه همین می‌شود.,

وی با بیان اینکه پیام اصلی قیام امام حسین (ع) امربه‌معروف و نهی از منکر است تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر با وجود اینکه یکی از فروع دین است اما به فرموده امام علی همه احکام در مقابل این فریضه مانند قطره‌ای در مقابل دریاست. ما متأسفانه به این فریضه توجهی نمی‌کنیم با امربه‌معروف و نهی از منکر است که اصل دین حفظ می‌شود کسی نباید در مقابل منکرات و انجام ندادن واجبات بی‌توجه باشد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر فقط شامل مسائل سطحی و ظاهری و جزئی نیست یکی از مهم‌ترین منکرات در کشور این است که افرادی که شایسته نیستند و به دنبال منافع شخصی هستند در مسند کار قرار گیرند و امانت به غیر اهل خود سپرده شود. بهترین معروف این است که انسان از افراد شایسته دعوت کند که امانت کشور را بدست بگیرند و کارها را به نحو احسن انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: هدف ما باید معرفی اسلام ناب به مردم باشد اگر اسلام واقعی به مردم معرفی شود مردم خود راه زندگی عزتمند و سعادتمند را پیدا خواهند کرد.

,

این مسئول با بیان اینکه نمونه بارز زندگی سعادتمند شهید حججی است افزود: اخلاص باعث محبوبیت شهید حججی شد، بر اساس آیات قرآن کریم اگر برای خدا حرکت کنید و او را یاری دهید خداوند نیز شما را یاری می‌کند. در روایت داریم اگر کسی خدا را دوست بدارد خداوند محبت او را در آب‌های جاری قرار می‌دهد که هرکسی با نوشیدن آب محبت آن شخص در دلش می‌آید.

,

وی اعلام کرد: همه حرکات شهید حججی از جمله ازدواج، حضور در اردوهای جهادی برای خدا بود. شهید حججی به دنبال این بود که خدا را راضی کند و از خودنمایی پرهیز داشت اگر کارهای ما رنگ خدایی بگیرد همه مجذوب ما می‌شوند و آن را الگو قرار می‌دهند.

,

حجت‌الاسلام رضوانی در پاسخ به این سؤال که علت کشتار مسلمانان میانمار چیست گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این اقدام دعوای قومی و قبیله‌ای نیست این یک کار حساب‌شده سیاسی است. سیاست ابرقدرت‌ها است که می‌خواهند اسلام را به انزوا بکشانند و می‌خواهند نامی از اسلام نباشد.

,

وی ادامه داد: هر جا مسلمانی هست مخصوصاً مسلمانانی که می‌توانند تأثیرگذار باشند قصد دارند آنان را دست‌کم از صحنه سیاسی حذف کنند یا اگر نتوانستند آن‌ها را از کشور خارج کنند.‌ کما اینکه می‌بینیم مسلمانان میانمار در حال ترک کشور خود هستند تا اینکه نتوانند در کشور تأثیر بگذارند. این یک سیاست استعماری است چنانچه در هند، اروپا و هرزگوین نیز شاهد بودیم که مسلمانان تحت‌فشار بودند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر با بیان اینکه دشمنان اسلام قصد دارند یک نسل‌کشی راه‌اندازی کنند و یک نسل را از بین ببرند افزود: دشمنان به خیال خام خودشان می‌خواهند اسلام را از بین ببرند چرا که اسلام با منافع آنان مخالف است بر این اساس سعی می‌کنند که اسلام و مسلمانان را از صحنه خارج کنند.

,

وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما مسلمانان دست به دست هم قرا می‌دهیم می‌توانیم دشمنان را تحت‌فشار قرار دهیم و آن‌ها را تحریم کنیم و درصحنه‌های مختلف جهانی به مقابله با آنان بپردازیم همیشه عده‌ای در تاریخ خواستند مقابل انسان‌های آزاده و مظلوم بایستند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه