اخبار داغ

بدرقه‌ی سیمرغ

بدرقه‌ی سیمرغ
چهارشنبه روز تشییع پیکر شهید مدافع حرم، شهید حججی است و برای حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع پیکراین شهید بزرگوار با اتحاد و همدلی شرکت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان خبر، بوی خوش عطر شهید بی‌سر، شهیدی که همچون اربابش به دست انسان نماهای حیوان صفت سرش بیخ تا بیخ بریده شد در کشورمان پیچیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

چهره‎ی مقاوم و معصوم شهید حججی در جهان درخشید و دنیا را مات و مبهوت غیرت و شجاعتش کرد و این شهید بزرگوار تا ابد ماندگار شد.

,

به راستی که دفاع از حرم بی‌بی چنین ارزشی دارد که فقط خود خودش می‌داند و بس، خوش به سعادت شهدا که دل دادند و با عروجشان آخر عاقبت بخیر شدند.

,

شهادت و آسمانی شدن مظلومانه رزمنده غیور و با صلابت شهید محسن حججی بار دیگر مظلومیت اسرای کربلا و غریبی حسین (ع) را به  تصویر کشید.

,

فقط چند صباحی تا عاشورا باقی است که می‌خواهیم پیکر مطهر این بزرگ مرد را بدرقه کنیم تا بپیوندد به کاروان غریب عاشورا و برسد به مراد خود تا در زمره یاران سالار شهیدان قرار بگیرد.

,

پس بیاییم همگی با تمام وجود بدرقه کنیم این پیکر پاک بهشتی را تا برساند سلاممان را به ارباب بی‌سر و با تشییع این پیکر آسمانی به دنیا ثابت کنیم که حسین (ع) تنها نبوده و نیست

,

هنوز هم اگر حسین (ع) بخواهد به پایش جان می‌دهیم.

,

چهارشنبه مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام است و بر همه‌ی ما واجب است که  همراه خانواده گرامی‌اش رهسپار کنیم پیکرش را که هم مرحمی بر داغ دلشان باشیم و هم مراتب قدر‌دانی و ارادت خود را به ایشان نشان دهیم چون آسایش و رفاه ما زیر سایه‌ی شهدا است.

,

همگی در مراسم تشییع حضور خواهیم داشت تا به فرزند خردسال شهید حججی بگوییم که سنگر پدرت هیچ‌گاه خالی نخواهد ماند و ایران به نام پدرت می‌بالد.

,

مراسم تشییع این شهید بزرگوار روز چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 9 صبح در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد و روزی به یادماندنی را رقم خواهیم زد.

,

مهدیه خسروی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه