اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

جولان درهم ریختگی و بی نظمی در بزرگترین مرکز عرضه میوه و تره بار کشور/ از ناامنی تا وضعیت نامناسب بهداشت در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران

جولان درهم ریختگی و بی نظمی در بزرگترین مرکز عرضه میوه و تره بار کشور/ از ناامنی تا وضعیت نامناسب بهداشت در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران
وقتی وارد بزرگترین بازار میوه و تره بار تهران می شویم قبل از هر چیزی با بی نظمی و عدم رعایت بهداشت مواجه خواهیم بود. بزرگ ترین میدان میوه و تره بار کشور وضعیت بهداشت محیطی نامناسبی دارد که به هیچ وجه در شان پایتخت کشور نیست.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‎امروزه این میدان نسبت به گذشته تفاوت های چشمگیری پیدا کرده است. در گذشته این میدان، نظم نداشت و برای حضور خانواده ها مناسب نبود اما در دهه گذشته با اعمال کنترل های دقیق و بهره گیری از فناوری های نوین نظارت و کنترل و همچنین همکاری همه دستگاه های ذیربط در این راستا، نظم مناسبی حاکم شده و شاهد حضور خانواده ها برای خرید روزانه هستیم.» این گفته های چندی پیش محمدعلی میرزایی مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


‎وقتی وارد بزرگترین بازار میوه و تره بار تهران می شویم قبل از هر چیزی با بی نظمی و عدم رعایت بهداشت مواجه خواهیم بود. بزرگ ترین میدان میوه و تره بار کشور وضعیت بهداشت محیطی نامناسبی ندارد که به هیچ وجه در شان پایتخت کشور نیست. سوء مدیریت در تمام ابعاد این میدان موج می زند که بارز ترین آن عدم مدیریت درست پسماند زباله ها و ضایعات میوه در این میدان است که باعث تجمع حشرات موذی و موش شده است.

,
,


خانمی از أهالی محله مجاور میدان مرکزی از بوی بد میوه های ضایعاتی می گوید که موجب جمع شدن موش و حشرات موذی شده است که گاهی أوقات بیش از یک ماه ضایعات میوه جمع آوری نمی شود.

,
,


‎زباله و ضایعات میوه و سبزیجات  از مهم ترین مشکلات میدان مرکزی تره بار است. که برای آن چاره ای مناسب اندیشیده نشده است.

,
,


نا امنی در میدان مرکزی
نزدیک ظهر حضور تعداد زیادی از معتادین و متکدیان موجب نا أمنی میدان مرکزی است که ناراحتی همسایگان را نیز به همراه داشته است اقای قربانی از شهروندان محله خانی آباد است که منزلش نزدیک میدان تره بار مرکزی است وی می گوید معتادین زورگیرها و متکدیان وارد این میدان می شوند که به محض برخوردهای ضربتی و موقت همه ان ها وارد کوچه ما می شوند و بارها به مدیریت میدان شکایت شده است اما پاسخی دریافت نکردیم و فردی در آنجا به من گفت منزلت را تغییر بده!!

,
, نا امنی در میدان مرکزی,
,


وضعیت نامناسب عبور و مرور
‎وضعیت عبور مرور در خیابان های میدان مرکزی به دلیل سد معبر برخی میوه فروشان موجب ترافیک و گاهی أوقات درگیری  فیزیکی مراجعین می شود.

,
, وضعیت نامناسب عبور و مرور,
,


‎اقای شهیدی یک وانت دارد و میوه فروش سطح شهر است او هر روز برای خرید عمده محصول خود به میدان مرکزی مراجعه می کند وی از عدم رسیدگی مدیریت میدان به سد معبر میوه فروشان و ماشین های سنگین شکایت دارد او همچنین از ساخت سرعتگیرهای غیر کارشناسی که در ماه های اخیر ایجاد شده گله مند است و می گوید چندین دفعه بار محصولات پس از عبور از این سرعتگیرها بر روی زمین ریخته و موجب ترافیک شده است.

,
,

 

,

حال سوال  اینجاست که آقای شهردار و اعضای شورای شهر توانایی ایجاد یک محیط مناسب و بهداشتی را در بزرگترین مرکز عرضه میوه کشور دارند؟
مطالبه ای که در یک ماه گذشته محقق نشده است.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه