اخبار داغ

یادداشت/ افشار فریدی

برجام در جامانده و پول کشاورزانی که بلوکه شده است//خیلی تند است/دولت قبل پول میداد این دولت نمی دهد و ادبیات خاصی هم که دارد/

برجام در جامانده و پول کشاورزانی که بلوکه شده است//خیلی تند است/دولت قبل پول میداد این دولت نمی دهد و ادبیات خاصی هم که دارد/
سه ماه از زمان برداشت محصول گندم در منطقه مغان گذشته ولی تاکنون خبری از پرداخت کامل بدهی کشاورزان نیست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح مغان، یک فعال اجتماعی در یادداشتی نوشت سه ماه از زمان برداشت محصول گندم در منطقه مغان گذشته ولی تاکنون خبری از پرداخت کامل بدهی کشاورزان نیست!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح مغان,

متن کامل یادداشت را در ادامه بخوانید

,

عرض ادب محضر مقام معظم رهبری که پایداری نظام اسلامی برسایه رهنمودهای آن مقام والا استوار ایستاده، اما دولتها با برخی برنامه های بی مورد خود به راستی که مردم را به نظام و مسئولین با کفایت بدبین میکنند.

,

آنهایی که مدال و افتخار "برجام در جا مانده" را به سینه می‌زنند مدام از فروش نفت بیشتر، از آزادی پولهای بلوکه شده و از تجارت آزاد حرف می‌زنند و حال که چند ماه از برداشت گندم می گذرد توان پرداخت پول مردم را ندارند.

,

من به عنوان یک کشاورز منطقه بیله سوار از آن مسئول دولت فعلی میپرسم، برجام چه دستاوردی به کشاورزان داشته است؟

,

 افزایش فروش نفت، آزادی پولهای بلوکه شده، چه دستاوردی به کشاورزان زحمتکش ایران زمین داشته است؟

,

 کشاورزانی که هشت ماه بر سر مزارع گندم، در سرما و گرما زحمت کشیده و سرمایه خود را خرج کرده اند تا در زمان برداشت حاصل زحمات خود را به دست آورند اما سه ماه از زمان برداشت محصول  گذشته اما تاکنون خبری از پرداخت پول گندم نیست!

,

 این آقایان برجامی چرا پول کشاورز بدبخت را نمی‌دهند در حالیکه دولت های قبلی با آن همه کمبود خزانه که به قول این آقایان جبهه تدبیر، کمبود فروش نفت، با ان پولهای بلوکه شده، پول کشاورزان زحمتکش را به موقع پرداخت می‌کرد.

,

وقتی میبینم فرمایشات حضرت آقا در مورد اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، جز بنر روی دیوارها، هیچ اثر دیگری ندارد دلگیر وناراحت می شوم زیرا تنها کار بیان کردن مشکلات و مطالبه گری است، امید که مسئولان گوش شنوایی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه